پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تنها کسی که از وجود VAR در دربی ناراحت است پرسپولیس است.

پرسپولیسی ها با وجود VAR در دربی مخالفند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمد نوری در خصوص شرایط استقلال و حذف از جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: همه می‌دانند که جام حذفی به جام شگفتی‌ها معروف است اما استقلال هم در اولین دیدار جام حذفی بازی را که همه انتظار داشتند را انجام نداد. بازیکنان هم تمرکز خوبی را نداشتند و بد بازی کردند، تیم مس رفسنجان هم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. مس رفسنجان در نیم فصل دوم با آمدن محرم نویدکیا متحول شده و فوتبال خوبی را بازی می‌کند.

وی افزود: در بازی با مس رفسنجان نمی‌خواهیم شکست استقلال را به گردن داوری بیاندازیم چون بازیکنان استقلال واقعاً خوب نبودند و نتوانستند بازی خود را انجام دهند اما داوری هم در این بازی نقش داشت از اتفاقات درون زمین گرفته تا گل دومی که در شرایط آفساید به ثمر رسید. فوتبال همین است و در حال حاضر کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید این بازی را فراموش کنند به ادامه لیگ فکر کنند.

استقلال در بدترین زمان ممکن به مس باخت

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص هجمه‌ها علیه جواد نکونام بابت تغییرات در بازی با مس رفسنجان گفت: به نظر من استقلال در بدترین زمان ممکن مقابل مس شکست خورد و در همان مرحله یک شانزدهم از دور رقابت‌ها حذف شد اما دنیا به آخر نرسیده است. نمی‌توانیم به خاطر یک بازی همه کاسه کوزه‌ها را بر سر جواد نکونام سرمربی تیم بشکنیم. همیشه در فوتبال چنین اتفاقاتی وجود دارد و در شرایط کنونی تنها باید از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنیم تا در لیگ قهرمان شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما باید خود را برای دربی که هفته آینده برگزار خواهد شد آماده کنیم، قطعاً این بازی از حاشیه و حساسیت‌های خاصی برخوردار است چرا که برنده این دیدار می‌تواند گام بزرگی را برای ادامه راه قهرمانی بر دارد.

پرسپولیس نمی‌خواهد دربی با VAR برگزار شود/ استقلال بدموقع باخت!

استقلال خوزستان در نیم فصل دوم یقه همه تیم‌ها را می‌گیرد

نوری در خصوص بازی آبی پوشان با استقلال خوزستان در هفته نوزدهم پیش از دربی ۱۰۳ عنوان کرد: استقلال خوزستان مانند مس رفسنجان در نیم فصل دوم متحول شده است، بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردند و شکل فوتبال خود را تغییر دادند. به نظر من این تیم می‌تواند در نیم فصل دوم یقه همه تیم‌ها را بگیرد و نتایج خوبی را کسب کند و قطعاً به همین راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. از طرفی بازی در اهواز برگزار خواهد شد و آنها میزبان هستند، ولی ما در جنوب کم هوادار نداریم و می‌توانیم با حضور آنها عملکرد بهتری را داشته باشیم.

بازیکنان ۳ کارته باید با احتیاط بازی کنند

وی با اشاره به بازیکنان ۳ کارته آبی‌های پایتخت تصریح کرد: این بازی از چند جهت برای استقلال مهم است، اول اینکه بازی پیش از دربی است و بازیکنان باید این بازی را پیروز شوند و با روحیه خوبی برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند. دومین موضوع ۳ کارته بودن ۵ آبی پوش است که باید با احتیاط بیشتری بازی کنند، چرا که اگر کارتی دریافت کنند بازی با پرسپولیس را از دست می‌دهند. همین موضوع می‌تواند استرسی خاصی در بازیکنان ایجاد کند اما آنها باید تمام توان خود را در زمین بگذارند تا بتوانیم این بازی را به خوبی از پیش رو برداریم.

برنامه‌ریزی مسؤولان فوتبال درست نیست

بازیکن اسبق استقلال با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ برتر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: فدراسیون و سازمان لیگ هم برنامه‌ریزی درستی را برای مسابقات لیگ نداشته است و استقلال برای انجام بازی باید دائماً در سفر باشد تا بازی‌های خود را انجام دهد. در این سال‌ها هم برنامه‌ریزی درستی را مسؤولان فوتبال کشورمان ندیدیم.

پرسپولیس نمی‌خواهد دربی با VAR برگزار شود/ استقلال بدموقع باخت!

پرسپولیس دوست ندارد دربی با VAR برگزار شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه آبی‌های پایتخت عنوان کرد: دربی گذشته هم که بازی با VAR برگزار شد حواشی خاص خود را داشت اما بیانیه باشگاه پرسپولیس کاملاً گویای همه چیز است. همه در لیگ نسبت به این تیم خاص اعتراض دارند. من فکر می‌کنم تنها کسی که از وجود VAR در دربی ناراحت است پرسپولیس است چرا که داور نمی‌تواند نتیجه را برای آنها رقم بزند. آنها دوست دارند که کمک داور ویدئویی نباشد تا با خیال راحت بتوانند با داوری پیروز شوند.

دربی باید با کمک داور ویدئویی برگزار شود

وی در ادامه افزود: کمک داور ویدئویی باید به همراه یک داور خوب در دربی باشد تا هم اشتباهات داوری که وجود دارد کمتر شود و هم دو تیم به حق خود برسند. این بازی قطعاً حاشیه در زمین و کنار زمین خواهد داشت. با توجه به این موضوع امیدوارم داور خوبی را باری این دیدار انتخاب کنند تا بتواند مدیریت خوبی را هم داشته باشد و بازی خوبی را شاهد باشیم.

امیدوارم آرامشی که در استقلال وجود دارد قلبی باشد

نوری در پایان با اشاره به آرامش موجود در تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: همه آرامش را دوست دارند و امیدواریم این آرامش از ته دل باشد و نگذارد شیطنت‌های بیرونی به تیم ضربه بزند. استقلال جام حذفی را از دست داده است و باید در لیگ قهرمان شود تا هواداران خوشحال شوند و در پایان فصل با هم این قهرمانی را جشن بگیریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید