شنبه هفته آینده قرار است جلسه سرنوشت‌سازی درباره زمان دقیق برگزاری دیدار مهم تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

بازی دربی به سال ۱۴۰۳ موکول می شود؟
به گزارش سلام نو به نقل از ایپنا ؛ سازمان لیگ مدتی قبل در برنامه خود علام کرد، دیدار حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهارشنبه ۲۳ اسنفد ماه برگزار خواهد شد. حالا اما چند روزی می‌شود که برخی خبرها از احتمال تعویق یک یا دو روزه این بازی مهم حکایت دارد اما حالا اخبار جدیدی به سایت فوتبال برتر رسیده است.

به گزارش سایت فوتبال برتر، از راهروهای سازمان لیگ خبر می‌رسد که قرار است شنبه هفته آینده جلسه مهم و سرنوشت‌سازی در این سازمان برگزار شود و حتی این احتمال وجود دارد بازی حساس این دو تیم به سال ۱۴۰۳موکول شود!

استقلال درحال حاضر با هدایت جواد نکونام ۳۹ امتیازی و صدرنشین است و پرسپولیس هم با ۳ امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. اتفاقی که حساسیت این بازی را دو چندان کرده است. موضوعی که اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس هم امروز در نشست خبری خود به آن اشاره کرد: برنامه‌ریزی کردن برای بازی‌های لیگ واقعا سخت است. به نظر من حداکثر باید تا امروز زمان دقیق دربی را اعلام کنند. این به ضرر تیم‌های دیگری هم هست که در چنین شرایطی هستند. برای اینکه باید روش تمرین و استراتژی‌های تمرین را عوض کنیم. دیروز همین خبر را شنیدیم ولی امیدواریم که تا پایان امروز زمان دربی را به‌صورت دقیق مشخص کنند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم زمان دقیق دربی چه زمان رسما اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید