میرسلیم در مورد اینکه تا چه اندازه این احتمال وجود دارد که این تندروها کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس را بدست بگیرند،گفت: بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.

مواجهه با واقعیت تندروها را عقلایی می کند

نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند، افراد که وارد مجلس می شوند با واقعیت هایی که بر کشور حاکم است مواجه می شوند که آنها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری های عقلایی می کند .

به گزارش سلام نو مصطفی میرسلیم،نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران در رابطه با هشدارها در مورد حضور نمایندگانی تندرو و از یک جریان خاص در مجلس دوازدهم ، گفت: اگر به ترکیب مجلس فعلی  دقت کنیم می بینیم افرادی تندرو در این مجلس هم بودند ولی جوی بر کل مجلس حاکم بود که آنها را مهار کرد و در مجلس آینده هم نباید نگران این تندروها  باشیم چراکه همواره اقلیت با مطالبی که عنوان می کنند برای اکثریت راهگشا می شوند که تصمیم گیری های کاملتری داشته باشند. 

وی اظهار کرد: بنابراین نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند ‌و چند نفر محافظه کار باشند. هنگامی که تبلیغات انتخابات است یکسری مسائل به صورت شعاری مطرح می شود ولی در خود مجلس که افراد وارد می شوند با واقعیت های که بر کشور حاکم است مواجه می شوند که آنها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری های عقلایی می کند و این تندروها نیز با ورود به مجلس قطعا باید متناسب با واقعیت های کشور تصمیم گیری کنند. 

میرسلیم در مورد اینکه تا چه اندازه این احتمال وجود دارد که این تندروها کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس را بدست بگیرند،گفت: بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.

وی افزود: آقای قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم  رای اول تهران را داشت در انتخابات مجلس دوازدهم رای اش افتاده است و خیلی از کمتر پنجاه درصد شده است که البته مقداری به تعدد فهرست ها برمی گردد ولی به نظر می رسد وی رقیبانی برای کرسی ریاست داشته باشد که البته مجموعه نمایندگان باید در این زمینه تصمیم گیری کنند که چه کسی برای احراز ریاست مجلس شایسته است.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال پایداری ها در مجلس فعلی هم کاندیدا برای ریاست داشتند ولی رای نیاورد و دور از انتظار نیست که برای مجلس آینده هم کاندیدای ریاست داشته باشند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید