سرهنگ سید امیرحسین موسوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه خودروی تاکسی خبر داد.

حمل عجیب ۸ کیلو تریاک توسط مسافر تاکسی

به گزارش سلام نو، سرهنگ سید امیرحسین موسوی شامگاه ۱۳ اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات شبانه روزی روی یکی از عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر، مطلع شدند وی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را در پوشش مسافر از شهرستان شاهرود به سمت مهدیشهر حمل کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر افزود: تیم های اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همراهی ماموران مواد مخدر شهرستان دامغان به محور دامغان - سمنان اعزام شدند و پس از چندین ساعت رصد محور مواصلاتی خودرو تاکسی سمند زرد رنگ را شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

سرهنگ موسوی از ایجاد تور ایست و کنترل توقیف خودرو و دستگیری فرد مظنون خبر داد و گفت: در بازرسی از کوله پشتی همراه متهم ۸ کیلو و ۳۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل و با تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید