گمانه‌زنی درباره شرایط کریس رونالدوو تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال از مدت‌ها پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

زمان خداحافظی کریس رونالدو از زبان همسرش

به گزارش سلام نو به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رونالدو چند روز قبل ۳۹ ساله شد اما هنوز هم این توانایی را دارد که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشته باشد و گل‌های سرنوشت‌سازی برای النصر به ثمر می‌رساند.

این بازیکن قصد دارد در تابستان امسال به همراه تیم ملی پرتغال در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد بازی کند و شایعاتی درباره احتمال حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به گوش می‌رسید.

گمانه‌زنی درباره شرایط او و تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال از مدت‌ها پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما این ستاره پرتغالی تا به حال پاسخی به این شایعات نداده اما به نظر می‌رسد که همسرش نکته مهمی را در این باره مطرح کرده است.

جورجینا رودریگز که به عنوان یکی از مهمانان ویژه هفته مد پاریس در این مراسم حضور داشت در ویدیویی که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) دست به دست می‌شود در پاسخ به سوالی در این باره می‌گوید:« کریستیانو یک سال دیگر در پیش دارد و سپس همه چیز تمام می‎شود. شاید هم دو سال، نمی‌دانم.»

بسیاری معتقد هستند که رونالدو پس از پایان مهلت قراردادش با النصر از فوتبال خداحافظی خواهد کرد اما در نهایت هیچکس از تصمیم قطعی او در این باره اطلاعی ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید