دشمن تبلیغات گسترده‌ای را برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تدارک دید و خرج بسیاری کرد اما مردم مبارز و فرهیخته ایران اسلامی دیگر بار دشمن را در برابر عظمت خود تحقیر کردند و وفاداری خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش چشم دوست و دشمن قرار دادند.

عکس از: عرفان کوچانی | خبرگزاری تسنیم

کیهان در گزارشی نوشت: دیروز ملت آگاه و مصمم ایران در آزمون بزرگی دیگر پیروز شدند. آنان علی رغم یاوه‌گویی دشمنان، با عزم راسخ و شور مثال زدنی در دو انتخابات سراسری خبرگان و مجلس شرکت کردند و نمایندگان خود را برای تشکیل این دو مجلس با اهمیت برگزیدند. دشمن تبلیغات گسترده‌ای را برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تدارک دید و خرج بسیاری کرد اما مردم مبارز و فرهیخته ایران اسلامی دیگر بار دشمن را در برابر عظمت خود تحقیر کردند و وفاداری خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش چشم دوست و دشمن قرار دادند. مردم، بار دیگر دوستان را خوشحال و دشمن را ناامید کردند و مردمسالاری دینی را به جهان نشان دادند.

صبح جمعه، ساعت ۸ صبح انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد. عده‌ای از مردم حتی پیش از آغاز رسمی رأی گیری در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

در ۴ حوزه انتخابیه ملایر، قم، رشت و آبادان، انتخابات الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی برگزار شد.

ستاد انتخابات کشور ساعت ۱۷:۵۰ با انتشار اطلاعیه شماره ۳۱ از تمدید زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت و تا ساعت ۲۰ جمعه شب در سراسر کشور خبر داد. متعاقب آن، موج جدید حضور مردم پای صندوق‌های رای آغاز شد. پس از آن نیز، زمان اخذ رأی تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

حضور خبرنگاران خارجی در حسینیه ارشاد تهران برای پوشش انتخابات

شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد تهران پیش از آغاز زنگ دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شاهد حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برای پوشش این رویداد بود.

به گزارش ایرنا، حضور خبرنگاران رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری در شعبه اخذ رای، دست کمی از صف طولانی مردم در این شعبه نداشت. در این میان عکاسان خارجی و داخلی تصاویری از صف‌های طولانی مردم در حسینیه ارشاد مخابره کردند.

آیت‌الله جوادی آملی: امیدواریم با مسئولین باصلاحیت کشور به سعادت برسد و نظام به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید با شرکت در انتخابات با بیان اینکه همه موظف به نیت پاک و کار خوب هستیم، بیان داشت: موظفیم مسئولان اصلح را انتخاب کنیم. امیدواریم ان‌شاءالله مسئولین باصلاحیت، کار را خوب جلو ببرند تا کشور به سعادت برسد و نظام به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: حل مشکل از طریق حضور در پای صندوق است

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید نیز با حضور در انتخابات، با بیان اینکه هر ملتی مشکلاتی دارد، اظهار داشت: حل مشکل از طریق حضور در پای صندوق است. افراد خوب و لایقی انتخاب کنید که مشکلات را برطرف کنند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حل مشکلات با فراموش کردن آن‌ها ممکن نیست بلکه باحضور ممکن است؛ اگر مردم حضور کامل داشته باشند حل مشکلات آسان می‌شود و با فاصله گرفتن مردم، مشکلات سخت‌تر خواهد شد.
همچنین، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید نیز با شرکت در انتخابات اظهار داشت: به یاد فرمایش امام خمینی رحمه الله علیه که فرمودند به مثل مدرس باشید، به افرادی که تعهد و تخصص دارند، افرادی که دشمن شناس هستند و می‌توانند در برابر دشمن مقاومت کنند به آنها رأی بدهید؛ نظر ما هم همین است.

آیت‌الله سبحانی: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است

آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید نیز با حضور در انتخابات با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است گفت: بر همگان لازم است در حفظ نظام اسلامی بکوشند.

وی افزود: یکی از راه‌های تثبیت نظام اسلامی، شرکت در انتخابات است و لازم است مردم با حضور پرشور در انتخابات، توطئه دشمنان را ناکام بگذارند.

آیت‌الله مظاهری نیز با حضور در پای صندوق رأی برای عزت اسلام و ایران دعا و ابراز امیدواری کرد که این دو انتخابات برای ملّت بزرگ ایران مفید و سودمند واقع شود.

همچنین، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس‌مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار شماره ۱۸ تهران انداخت.

وی پیش از آن که رای خود را به صندوق بیاندازد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که ملت بزرگ ایران از سال‌های دور به کوری چشم دشمنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی عنوان کرد که مردم علی‌رغم مشکلات، صادقانه در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و پیروزی به دست می‌آورند که نمونه آن پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی است.

دبیر شورای نگهبان در پایان صحبت‌هایش به مردم بزرگ ایران سلام و درود فرستاد و برای آن‌ها آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

آیت‌الله شب‌زنده‌دار، عضو فقهای شورای نگهبان نیز با حضور در انتخابات بیان داشت: بر حضور مردم در انتخابات عناوین متعددی منطبق می‌شود، در این عمل هم اهتمام به امور مسلمین، هم اجابت دعوت مسلمین هم نصیحت لائمه المسلمین و هم نفع بخشیدن به کشور و انقلاب و هم عزت و کرامت این ملت عزیز است.

به گزارش فارس عضو فقهای شورای نگهبان گفت: ملت عزیز در این ۴۵سال پیوسته در راه حق گام برداشته و در این راه شهید و هزینه‌های مختلف داده‌اند.

همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه با حضور در مسجد جامع لویزان رأی خود را به صندوق انداخت.

محمد باقر قالیباف، رئیس‌مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در شعبه اخذ رای تکیه مرتضی علی(ع) واقع در محله هرندی تهران رای خود را به صندوق انداخت.

همچنین، به گزارش ایرنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در حوزه رأی‌گیری امامزاده صالح تجریش در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی که بدون هیچ‌گونه تشریفاتی در این حوزه رای‌گیری حاضر شده بود، همانند مردم عادی در صف رای‌گیری ایستاد و رای خود را به صندوق انداخت. معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایرنا با اذعان به اینکه در هر عرصه و ساحتی که نظام نیاز به دفاع داشته است، مردم با تشخیص درست خود حضور پیدا کردند، افزود: امام(ره) معیاری در اختیار ما قرار دادند که کاملا روشن است، فرمودند که هر کجا دشمن شاد شد بدانید که کارتان اشتباه است و هر کجا که دشمن ناراحت شد بدانید که کارتان درست است و در جهت نظام حضور پیدا کرده‌اید.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در جمع خبرنگاران گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب از انتخابات به عنوان خیر کثیر یاد می‌کنند، باید در این مسیر از یکدیگر سبقت بگیریم، چه در کیفیت انتخاب اصلح و چه در حضور حداکثری و بموقع که نشان از بصیرت دارد.

امیر سرتیپ نصیرزاده: این مردم هیچ‌گاه از حمایت از نظام دست برنخواهند داشت

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در محل اخذ رای در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی سازمانی ستاد نیروی هوائی ارتش رای خود را به صندوق انداخت و با بیان اینکه همه ما همیشه پای کار نظام هستیم و این مردم هیچ‌گاه از حمایت از نظام دست برنخواهند داشت، گفت: انتخابات حرکتی برای مایوس کردن دشمنان این مرز و بوم است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم به همراه خانواده در انتخابات شرکت کنیم حتی کسانی که هنوز به سن رای دادن نرسیده‌اند باید بیایند و این فعالیت اجتماعی را یاد بگیرند لذا بنده هم با تمام اعضای خانواده این‌جا آمدم.

سرلشکر موسوی: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی امنیت‌آفرین است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش نیز پس از انداختن رأی خود در صندوق حضور پررنگ و زودهنگام کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی را نماد ایستادگی در پای انقلاب دانست و تصریح کرد: این روز و حضور را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که در نتیجه این انتخابات، نمایندگان اصلح و شایسته‌ای به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه پیدا کنند تا منجر به عزت و پیشرفت روزافزون، تحکیم استقلال کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت آفرین است و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.
سرلشکر موسوی بیان داشت: ملت شریف ایران همواره در صحنه‌های مهم قبل از انقلاب و در عرصه‌های مهمی همچون فعالیت علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند که ملتی بصیر، آگاه، زمان‌شناس و مسؤلیت‌شناس هستند که می‌دانند در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهند.

سردار حاجی زاده: حضور مردم پای صندوق‌های رأی حتما تولید امنیت و قدرت می‌کند

به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد جامع ابوذر تهران گفت: یک روزی باید سلاح دست می‌گرفتیم و مقابل دشمنان می‌ ایستادیم امروز هم با حضور در صندوق‌های رای همین کار را می‌کنیم. آمدن مردم زنده بودن کشور را نشان می‌دهد و حتما تولید امنیت و قدرت می‌کند.

 امیر سیاری: هر رای، تیری است به سمت دشمن

امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز با حضور در پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران گفت: همان‌طور که امام(ره)فرمودند «مجلس در راس امور است»، یعنی وظیفه نمایندگان در مجلس بسیار سنگین است.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: نمایندگان باید با آینده نگری، قانونگذاری کرده و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.
امیر سیاری خاطرنشان کرد: هر رای، تیری است به سمت دشمن و هرکسی می‌خواهد کشورش قوی باشد حتما این تیر را پرتاب می‌کند و این‌گونه اقتدار کشور و مملکت و انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

اسلامی: مردم می‌گویند «ما هستیم» و ما همه برای انقلاب،‌ کشور و سرنوشت خود احساس مسئولیت می‌کنیم

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع لویزان و پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان حضور پرشور مردم ایران پای صندوق‌های رای را بر نمی‌تابند و هدف آنان این است که مردم را از حکومت جدا کنند.
وی تصریح کرد: امروز وظیفه تک تک ملت ایران حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است و این حضور، حماسه‌ای دشمن‌شکن خواهد بود.
اسلامی با بیان اینکه مردم ایران سال‌ها قبل دست غارتگران را در کشور قطع کردند، گفت: هدف دشمنان این است که بار دیگر و با جدایی مردم از حکومت اقدام به غارتگری کنند و به همین دلیل در زمان انتخابات سعی می‌کنند تا با سیاه‌نمایی، مشکلات را بزرگ‌ نشان دهند. نقاط ضعف در همه کشورها وجود دارد اما دشمنان با پررنگ کردن این موارد در ایران و تبلیغات فراوان به دنبال تخریب اذهان عمومی هستند تا مردم را مایوس و ناامید کنند.
معاون رئیس‌جمهور بیان داشت: دشمنی‌ها و مزاحمت‌ها دارای چند رویکرد اساسی است که روی آن متمرکز شده‌اند؛ یک بخش انتخابات است زیرا پیام واضحی دارد؛ مردم می‌گویند؛ «ما هستیم» و ما همه برای انقلاب،‌ کشور و سرنوشت خود احساس مسئولیت می‌کنیم.
وی تصریح کرد: با همه فراز و نشیب‌ها و مزاحمت‌هایی که برای کشور ایجاد کرده‌اند،‌ مردم پیشرفت‌های فوق‌العاده کشور را مشاهده و درک می‌کنند.

خاندوزی: مسیر آینده ایران قوی از همگرایی دولت قوی و مجلس قوی عبور می‌کند

همچنین، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین ساعات صبح جمعه با حضور در مسجد لرزاده تهران در ساعات اولیه رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: تحقق ایران قوی و اقتصاد قوی در کشور ما منوط به همکاری دولت و مجلس است و اگر یکی از این دو نهاد مسیر ریل گذاری ایران قوی را بخواهد انجام دهد؛ تجربه نشان داده که میسر نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: تجربه مجلس یازدهم نشان داد تصویب برخی قوانین در ریل‌گذاری اقتصادی بسیار مؤثر بود از جمله تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تا تعیین تکلیف قانون بانک مرکزی بعد از ۵۰ سال.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: مسیر آینده ایران قوی از همگرایی دولت قوی و مجلس قوی عبور می‌کند.

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز که رای خود را در شهرک صنعتی شمس آباد فشافویه ری به صندوق انداخت، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب پایداری و استحکام نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

تعدادی از صنعتگران در شمس آباد که از قطعی مکرر برق و آب و گاز در حضور وزیر صمت گلایه کرده بودند، وزیر صمت پاسخ داد که دولت و وزارت صمت همیشه به شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک شمس آباد نگاه ویژه داشته است، ولی متاسفانه در بحث برق و گاز و آب مشکلاتی هست که با پیگیری‌های مکرر از وزارتخانه نیرو ان‌شاءالله به زودی مشکل برطرف خواهد شد.

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من همواره به رای دادن بوده است زیرا با قهر کردن از صندوق یا کنار کشیدن، مسئله حل نمی‌شود بلکه تشدید می‌شود.

گفتنی است، در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری، همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، احمد وحیدی (وزیر کشور)، دریادار شهرام ایرانی (فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران)، سیامک ره‌پیک (قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان)، محمد دهقان (معاون حقوقی رئیس‌جمهور)، عبدالرضا رحمانی فضلی (وزیر کشور سابق)، بهرام عین‌اللهی (وزیر بهداشت)، کیومرث حیدری (فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران)، محمد اسلامی (رئیس سازمان انرژی اتمی)، علی شمخانی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، داوود منظور (رئیس سازمان برنامه و بودجه)، رضا مراد صحرایی (وزیر آموزش و پرورش) و حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد (دادستان کل کشور) آرای خود را در صندوق‌های رای انداختند.

همچنین، محسن منصوری (معاون اجرائی رئیس‌جمهور)، علی لاریجانی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، سید حسن خمینی (تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره))، عیسی زارع پور (وزیر ارتباطات)، حجت‌الاسلام حسن درویشیان (رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور)، مجید انصاری (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، علی مطهری (نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی)، علی بهادری جهرمی (سخنگوی دولت)، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی (عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات)، سرلشکر محمد باقری (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح)، غلامعلی حداد عادل (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، محمد مهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علیرضا فخاری (استاندار تهران)، مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)،‌هادی طحان نظیف (سخنگوی شورای نگهبان)، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی (دبیرکل جامعه روحانیت مبارز)، علیرضا زاکانی (شهردار تهران)، محسن رضایی (دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا)، غلامحسین اسماعیلی (رئیس دفتر رئیس‌جمهور)، سید محمد حسینی (معاون پارلمانی رئیس‌جمهور)، کیومرث‌هاشمی (وزیر ورزش)، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، حسین دهقان (رئیس بنیاد مستضعفان)، مهدی چمران (رئیس شورای شهر تهران) و حسن روحانی (رئیس‌جمهور سابق) نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

هنرمندان و مسئولان فرهنگ و هنر نیز با حضور در تالار وحدت آراء خود را به صندوق انداختند. کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مدیرانی بودند که در دقایق ابتدائی آغاز جشن همبستگی ملی در تالار وحدت حضور پیدا کردند.

به گزارش مهر، ایمان شمسایی مدیرکل پیشین مطبوعات داخلی و خبرگزاری‌ها و سرپرست معاونت توسعه و مدیر منابع سازمان حج و زیارت، ابوالفضل همراه مدیر فرهنگسرای نیاوران، سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سید مجید پور احمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ، منوچهر صهبایی رهبر ارکستر سمفونیک تهران، مجتبی امینی، جعفر دهقان، هوشنگ توکلی، محسن افشانی، حسین‌پرستار، کیانوش گرامی،‌هادی آزرم، مسعود اطیابی، محسن توسلی، محسن علی اکبری، بهمن دان، میلاد عرفان پور، مهدی حامدسقایان، مهران رجبی، امید جهان، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود اسلامی معاون توسعه منایع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود دینی، بهروز افخمی، جهانگیر الماسی، یدالله وفاداری، محمد خراسانی زاده، جواد طاهری، محمدحسین ایمانی خوش‌خو، سیدمحمد میرزمانی، داریوش یاری، امیرحسین شفیعی، محسن میرزاعلی، محسن مؤمنی‌شریف، ناصر فیض، سید محمدهاشمی، تاجبخش فناییان، ناصر کریمی، حمیدرضا نوربخش، فرهاد قائمیان، چنگیز حبیبیان، احمد نجفی و ... از جمله مدیران و هنرمندانی بودند که در تالار وحدت پای صندوق رای آمدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اتفاقی که روز جمعه برای حوزه فرهنگ و هنر رخ داد بی‌نظیر بود

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح جمعه برای شرکت در انتخابات در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: امروز در یک روز بزرگ و حماسی دیگر مردم بار دیگر به صحنه آمدند و در حال خلق صحنه تاریخی مجددی هستند.
وی ادامه داد: از اصحاب هنر و رسانه تشکر می‌کنم که همیشه در چنین برنامه‌هایی پیشتاز بودند. امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی که همیشه پیشتاز هستند، تبدیل شده است.
به گزارش مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: با این حرکت بزرگ و نمادین در برابر دوربین‌های داخلی و خارجی تالار وحدت یک عظمت بزرگ را به خود دید.
اسماعیلی همچنین پس از بازدید از روند اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار انتخابات در ایرنا  در پاسخ به سؤال  درباره حضور هنرمندان در حوزه انتخاباتی تالار وحدت، گفت: واقعا اتفاقی که روز جمعه برای حوزه فرهنگ و هنر رخ داد بی‌نظیر بود. تعداد زیادی از هنرمندان عزیز از صبح در صف‌ها رای دادن ایستاده بودند.

وی گفت: همزمان با حضور اهالی فرهنگ و هنر اجراهای خوبی از هنرمندان موسیقی داشتیم و دوستان ما در خبرگزاری‌ها و صداوسیما پوشش خوبی دادند. آنهائی که تلاش می‌کردند بگویند جامعه هنری با دغدغه‌های جامعه عمومی همراه نیست، امروز دیدند که هنرمندان ما پیشگام هر اقدام تحولی و افتخارآفرین در کشور هستند.

وزیر اطلاعات از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد

خبر دیگر اینکه، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات عصر جمعه یازدهم اسفندماه با حضور در وزارت کشور از ستاد انتخابات بازدیدکرد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید