حرکات زشت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار شب گذشته برابر الشباب باعث محرومیتش شد.

۲ جلسه محرومیت برای رونالدو بخاطر حرکات زشتش مقابل الشباب

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، با اعلام روزنامه الریاضیة، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را محروم می‌کند.

روزنامه الریاضیة عربستان اعلام کرد که پس از حرکات زشت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار شب گذشته برابر الشباب، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان این بازیکن را دو جلسه محروم خواهد کرد. بدین ترتیب، کریستیانو در دو بازی برابر الحزم و الرائد غایب خواهد بود.

در جریان دیدار شب گذشته میان النصر و الشباب بود که فوق ستاره پرتغالی حرکات عجیب و ناشایستی انجام داد. پس از گل سوم این تیم که توسط تالیسکا به ثمر رسید، کریستیانو رو به جایگاه هواداران میزبان کرد و همان حرکت زشتی را انجام داد که پیش از این و در زمان حضور در یوونتوس و دیدار با اتلتیکو مادرید انجام داده بود.

در واقع رونالدو انتقامش را از دیگو سیمئونه گرفت که در بازی رفت حرکت عجیب و شرم آوری را انجام داده بود. اما این تنها رفتار زشت فوق ستاره پرتغالی مقابل هواداران رقیب نبود. پس از سوت پایان بازی و پیروزی سه بر دو النصر در دیداری سخت و دشوار، هواداران الشباب نام لیونل مسی را فریاد زدند که با واکنش کریستیانو همراه بود.

او مقابل هواداران الشباب رفت و با حرکات دست، اعمال زشت و ناپسندی را انجام داد و این موضوع با اعتراض شدید رئیس باشگاه الشباب همراه شد و آنها شکایت رسمی خود از رونالدو را به ثبت رساندند. حرکت CR۷ که پیش از این نیز از سوی او تکرار شده بود، با اعتراض شدید هواداران رقیب النصر همراه شد.

کاربران سعودی اعتقاد داشتند که رونالدو به واسطه بزرگ بودن نامش، برای لیگ عربستان احترامی قائل نیست و هر کاری که دلش بخواهد را انجام می‌دهد چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور جرئت محروم کردن فوق ستاره پرتغالی را ندارد. فشارهای شدیدی که به نظر می‌رسد موثر واقع شده و شاهد جریمه شدید CR۷ خواهیم بود.

این چندمین حرکت ناپسند و جنجالی کریستیانو از زمان حضور در عربستان است. او یک بار حرکت زشتی را رو به هواداران الهلال انجام داد و چند وقت پیش نیز پرچم آبی رنگ الهلال را داخل شورت ورزشی‌اش گذاشت و سپس به گوشه‌ای پرتاب کرد و اکنون نیز این حرکات را برابر هواداران الشباب انجام داده است که محرومت دو جلسه‌ای را برای او به دنبال خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید