حجت‌الاسلام قانع گفت: امید است همه ما با عزم راسخ و کنشگری فعال هم خودمان در کارزار بزرگ نظام یعنی انتخابات شرکت کنیم و همه بقیه آحاد ملت شریف ایران را به این امر مهم و راهبردی دعوت کنیم.

همه با عزمی راسخ در انتخابات شرکت می کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌قانع در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: در این هفته رویداد مهم، حیاتی و سرنوشت‌ساز انتخابات را در پیش داریم؛ رهبر معظم انقلاب در نگاه و افق تمدنی خود به اهمیت نقش‌آفرینی ویژه و انحصاری ملت ایران و تفکر انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی ظهور اشاره کرده‌ و می‌فرمایند که زمینه ظهور در صورت پیروزی ملت ایران آماده می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز مسیر تاریخ مسیر ظلم، سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است، اگر هر چه ملت ایران پیشرفت کنند و به آن نقطه موعود برسند مسیر تاریخ عوض خواهد شد، زمینه ظهور امام زمان (عج) آماده و دنیا وارد مرحله جدیدی می‌شود، تحقق این امر مهم بسته به عزم و معرفت امروز ملت ایران است.

او گفت: هر کس در هر جای عالم اگر دنبال رو تفکر ملت ایران باشد می‌تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد، در عرصه‌های مختلف اگر بخواهیم تکلیف و ماموریت زمینه‌سازی ظهور را ترسیم و تعریف کنیم بایستی نگاه کنیم ببینیم فرمایش ناخدای کشتی انقلاب چیست.

وی با بیان اینکه رفتار سیاسی، عزم و اراده سیاسی آحاد مردم مطالبه رهبر معظم انقلاب از ملت ایران است، گفت: رفتار دینی و انقلابی اکنون مردم ایران، حمایت از حاکمیت اسلام و تقویت بنیان‌ها و همچنین پشتیبانی از مسیر نورانی ولایت و ولایت فقیه یک مأموریت جدی است که همه ما انشالله پای این کار ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: عرصه انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب علم بلند نظام جمهوری و مظهر مردم سالاری دینی است، بدون شک ایمان انقلابی، غیرت ملی، روحیه سلطه ناپذیری و صداقت ملی و انقلابی مردم در پشتیبانی از این سرزمین مشت محکم دیگری بر دهان استکبار است.

حجت‌الاسلام قانع گفت: امید است همه ما با عزم راسخ و کنشگری فعال هم خودمان در کارزار بزرگ نظام یعنی انتخابات شرکت کنیم و همه بقیه آحاد ملت شریف ایران را به این امر مهم و راهبردی دعوت کنیم.

وی به نامزدهای انتخابات توصیه کرد: دو برنامه مهم در این انتخابات وجود دارد،موضوع نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در این انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او که معتقد است در ساختار حکومت اسلامی پذیرش مسئولیت بر اساس تکلیف دینی و توانمندی است، گفت: نامزدهای انتخابات در معرض پذیرش مسئولیت دینی و انقلابی قرار گرفته‌اند، نمایندگی و وکالت از مردم شریف یک تعهد دینی، شرعی و انقلابی به بار می‌آورد.

وی با طرح این پرسش که بناست چه اقدامی و چه مسیری را برای استیفای حقوق این مردم شریف در پیش بگیریم، گفت: استان فارس در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌های ویژه ملی و بین‌المللی دارد و از سرمایه عظیم نخبگانی دینی، انقلابی و تمدنی مردم و جایگاه متعالی سومین حرم اهل بیت (ع) بهره می‌برد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات با این سرمایه عظیم مواجه هستند که مأموریت استیفای حقوق و مطالبات بحق مردم شریف استان مأموریتی بس سنگین است که نیاز به تخصص، تعهد، انگیزه دینی و انقلابی و مجاهدت دارد.

امام جمعه موقت شیراز افزود: آنچه مورد مطالبه مردم استان فارس است این است که این استان پهناور جایگاهش در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی تثبیت شود، موضوع سومین حرم اهل بیت (ع) ارتقا یابد، همچنین مسئله قطب اقتصادی در جنوب کشور و اقتصاد دریا در استان مورد توجه قرار بگیرد و تحقق یابد.

وی کنشگری فعال و تصمیم‌سازی‌های ملی و بین‌المللی را از دیگر مطالبات مردم فارس از نمایندگان مجلس دانست و گفت: ما توقع داریم از ظرفیت تمدنی، ولایی، انقلابی، دینی و نخبگانی استان برای تأثیرگذاری در سطح ملی و بین‌المللی استفاده کنیم و این نیازمند کنشگری فعال و تخصصی نمایندگان شریف در هر دو مجلس است.

وی افزود: تعهد، تخصص و ارتباط دقیق میدانی با نظام مسایل استان و حوزه انتخابیه از شاخص‌های اصلی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید