وضعیت بازار بورس برای روز شنبه نیز به دلیل تداوم شرایط رکودی و قرار گیری بین دو تعطیلی در بازار انتظار می رود خبری نباشد.

پیش‌بینی بورس برای فردا شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سلامنو به نقل از ایمنا، هشدار جدی بانک مرکزی به بانک‌ها، نقره‌داغی در صورت عدم رعایت نرخ سود خبر قابل تأملی بود.

معاون نظارت بانک مرکزی گفته است در راستای حسن اجرای مقررات و ضوابط مربوط به نرخ‌های سود تسهیلات و انواع سپرده‌ها در شبکه بانکی، مقرر شد تا موارد تخلف در رعایت ضوابط مزبور مورد بررسی ویژه قرار گرفته و به قید فوریت، اعمال اقدامات انضباطی و انتظامی در دستور کار قرار گیرد.

به صورت کلی نرخ‌های بالا در اقتصاد کشور اصلاً مسئله خوبی نیست و طبیعی است که به اقتصاد کشور آسیب بزند، بانک مرکزی به بانک‌ها در خصوص نرخ‌های بالا هشدار داده است، این در حال است که انتشار اوراق با نرخ ۳۰ درصدی زیر نظر بانک مرکزی انجام شد و آسیب جدی به بازار بورس وارد کرد.

با رشد نرخ دلار به ۵۷ هزار تومان در بازار آزاد، بورس تغییراتی نداشته است و روند بازار روز چهارشنبه اصلاحی بود، برآوردها حاکی از این است که روز شنبه نیز به دلیل تداوم شرایط رکودی و قرار گیری بین دو تعطیلی در بازار خبر نباشد، البته برخی از سهم‌ها مانند ذوب آهن اصفهان به واسطه خبر افزایش سرمایه سنگین خود ممکن است مورد توجه قرار بگیرد.

پیش بینی یک روند تعادلی دو تا سه هزار واحدی را خواهیم داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید