میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همانند عیدی کارمندان دولت تصویب و اعلام شد.

زمان واریز عیدی بازنشستگان لشکری اعلام شد + مبلغ

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، عیدی بازنشستگان لشکری به زودی واریز میشود. عیدی بازنشستگان لشکری در اسفند ماه واریز میشود. مبلغ عیدی بازنشستگان لشکری توسط هیئت وزیرات تصویب میشود.

عیدی بازنشستگان علاوه‌بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسزایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق کارکنان نسبت به سازمان شود. از سوی دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

جزئیات عیدی بازنشستگان لشکری ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، معمولا در جلسه بهمن ماه هیات دولت به بحث گذاشته شده و همانند عیدی کارمندان دولت توسط هیات دولت، تصویب و اعلام شد.

برابر مصوبه هیات وزیران، مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، یک میلیون و هشتصد هزار تومان، تعیین و تصویب شد.

همچنین، علاوه بر این میزان، ۵۰۰ هزار تومان برای عائله مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل نیز ۲۰۰ هزار تومان، به مبلغ عیدی اضافه شد. هنوز میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد گرفت.

عیدی و پاداش آخر سال یکی از حقوقی است که در پایان سال به کارمندان دولت، کارگران، بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری تعلق می‌گیرد.

مبلغ این عیدی برای هر گروه از این افراد به طور جداگانه و طبق فرمول خاصی تعیین می‌شود.

حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری توسط هئیت وزیران و حقوق کارکنان مشغول قانون کار توسط وزارت کار تعیین می‌شود. میزان عیدی برای افرادی که کمتر از یکسال سابقه کار دارند هم بر اساس ماه‌های حضور آن‌ها در محل کار محاسبه خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشنا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    1 1
    خوردیم رفت ! شد دو کیلو گوشت و دو کیلو مرغ !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید