سردار مفخمی شهرستانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را که قصد داشت از محل متواری شود متوقف کردند.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از دو قاچاقچی در این استان

فرمانده انتظامی مازندران از هلاکت و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی ماموران پلیس در نکا خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم  سردار حسن مفخمی شهرستانی، اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل مواد مخدر توسط 2 قاچاقچی مواد مخدر با یک خودروی سواری سمند سرقتی از محور ورودی استان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 و یگان امداد شهرستان نکا، پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، خودروی مورد نظر را حین تردد در محور ورودی این شهرستان شناسایی کردند.

سردار مفخمی شهرستانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را که قصد داشت از محل متواری شود متوقف کردند.

وی عنوان کرد: سرنشینان این خودرو که در محاصره ماموران پلیس قرار گرفته بودند با استفاده از اسلحه‌ای که در اختیار داشتند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که ادامه این درگیری منجر به هلاکت یکی از متهمان و جراحت یکی دیگر از آنان از ناحیه پا شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و در بازرسی از خودروی آنان 100 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

مفخمی مبارزه با مواد مخدر را یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس برشمرد و با بیان این که مواد مخدر مهمترین عوامل بروز ناامنی‌ها در جامعه است، خاطرنشان کرد: هدف پلیس در مبارزه با این معضل اجتماعی توجه به بحث پیشگیری و پاکسازی چهره جامعه از آلودگی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: هر چند ماموریت فرماندهی انتظامی در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله‌ای است، اما باید با فرهنگ سازی مناسب از ابتلا جوانان به این معضل جلوگیری شود که برای دستیابی به این مهم همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی همسو در امر پیشگیری از مواد مخدر الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید