ایلان ماسک پیش بینی کرد که اوکراین در جنگ با روسیه شکست خواهد خورد و هیچ چیز این مسئله را تغییر نخواهد داد.

ایلان ماسک: اوکراین در جنگ با روسیه شکست خواهد خورد

به گزارش سلام نو به نقل ایرنا، هفتصد و چهاردهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویدادهای بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

پیش بینی ایلان ماسک از شکست قطعی اوکراین در جنگ

ایلان ماسک گفت اوکراین در جنگ با روسیه شکست خواهد خورد و موضع کی‌یف در مذاکرات صلح آتی هر روز با گذشت این خصومت‌ها، تضعیف می‌شود.

«ایلان ماسک» کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس که خود مالک آن است با اشاره به مخالفت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای کمک به اوکراین، نوشت: اضطراب حامیان اوکراین در آمریکا افزایش می‌یابد. خیلی از افراد معتقدند این آخرین پرداخت سنگینی است که اوکراینی‌ها خواهند داشت. آنها هر کاری می‌کنند تا این مبلغ را دریافت کنند.

طبق گزارش راشا تودی، این میلیاردر آمریکایی که پیشتر هم اظهار نظرات مشابهی داشت، افزود: زمان آتش‌بس و مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه فرا رسیده است. اوکراین در این جنگ شکست خواهد خورد و هیچ چیز این مسئله را تغییر نخواهد داد.

ایلان ماسک در پایان نوشت: چند نفر دیگر باید بمیرند، تا این حقیقت پذیرفته شود؟ قرارداد صلح یک سال پیش باید منعقد می‌شد. از آن موقع تا الان هزاران مرد برای هیچ کشته شده‌اند و موضع اوکراین روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید