مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی تعدادی کارت آزاد جدید در جایگاه‌های کشور توزیع شده است.

خبر مهم درباره توزیع سوخت برای نوروز ۱۴۰۳
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد.

جعفر سالاری‌نسب در حاشیه آیین امضای دو تفاهم‌نامه و یک توافق‌نامه در زمینه توسعه زیرساخت‌های زنجیره توزیع سوخت در کشور و سامانه هوشمند سوخت که صبح امروز (سه‌شنبه، یکم اسفندماه) برگزار شد، اظهار داشت: همه انبارها و ذخیره‌سازی‌های کشور در شرایط مطلوب به سر می‌برند و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت نوروزی در کشور وجود ندارد.

وی افزود: کارت‌های آزاد بنزین در همه کلانشهرها و شهرهای بزرگ به مقدار کافی موجود است و تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه‌های کشور توزیع شده است تا ایام نوروز هیچ کمبودی برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: به صورت میدانی در حال پایش وضعیت هستیم و این پایش تا پایان یافتن سفرهای نوروزی مسافران ادامه خواهد داشت.

سالاری‌نسب با تأکید بر آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع سوخت در ایام نوروز گفت: هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در کشور به مصرف می‌رسد که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش داشته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید