سخنگوی شورای نگهبان درباره نظارت بر تجارت مرزی و کوله بری گفت: در ۲ ماده آن ابهام وجود داشت که مجلس آنها را مورد اصلاح قرار داده است.

آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نامزدهای معترض به نتایج صلاحیت‌ها
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که عصر امروز در حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها دارای در جلسات اخیر مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به وجود چند ابهام در این مصوبه، برای اصلاح به مجلس ارجاع شد.

وی افزود: ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کوله بری نیز مورد بررسی قرار گرفت که پیش از این نسبت به ۲ ماده آن ابهام وجود داشت که مجلس این دو ابهام را نیز مورد اصلاح قرار داده و ما منتظر هستیم تا متن اصلاح شده از سوی مجلس به دست برسد تا بررسی نهایی را روی این مصوبه به انجام دهیم.

طحان نظیف درباره طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: اخیرا این طرح را دریافت کردیم و به محض این که بررسی آن به اتمام رسید نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نامزدهای معترض به نتایج صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان عنوان کرد: آمار کلی افرادی که با وجود تایید هیئت‌های نظارت استانی، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند حدود ۲۰۰ نفر است که ۲ نفر از نمایندگان فعلی مجلس نیز در بین این افراد هستند.

وی افزود: با توجه به این که فردا آخرین مهلت بررسی صلاحیت این دسته از نامزدها است، آمار نهایی در این رابطه فردا توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید