روزنامه وال استریت ژورنال فاش کرد که آمریکا در راستای تداوم استاندارد دوگانه در قبال تحولات غزه، ارسال تجهیزات نظامی از جمله بمب به رژیم صهیونیستی را مدنظر دارد.

تداوم حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی با طرح ارسال تجهیزات نظامی جدید

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا این روزنامه گزارش داد که همزمان با فشار دولت بایدن برای برقراری آتش بس در نوار غزه، واشنگتن آماده می شود که بمب و سلاح های دیگر را به اسرائیل ارسال کند.

به نوشته این رسانه آمریکایی، اقلام پیشنهادی شامل بمب های متعارف مارک ۸۲ و بمب های هوشمند کی ام یو ۵۷۲ (KMU-۵۷۲) و فیوز بمب مدل اف ام یو ۱۳۹ (FMU-۱۳۹) به ارزش ده ها میلیون دلار می شود.

وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی افزود که هنوز ارسال این محموله نظامی نهایی نشده و در دولت در دست بررسی است. وی ادامه داد که جزئیات این بسته نظامی ممکن است پیش از آنکه برای بررسی و تائید به کنگره ارسال شود، تغییر کند.

این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) دیروز در بیانیه‌ای بار دیگر از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: ما نمی‌توانیم به اسرائیل واضح ‌تر بگوئیم که نمی ‌خواهیم شاهد تلفات غیرنظامیان باشیم.

این وزارتخانه بار دیگر با تاکید بر حمایت از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین، افزود: ما به اسرائیل کمک می‌کنیم تا از خود دفاع کرده و حماس را شکست دهد.

پنتاگون در این بیانیه مدعی شد: با شکست حماس، آرامش به منطقه باز خواهد گشت و راه‌ حل دو کشوری بار دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت غزه، بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۲۸ هزار و ۷۷۵ فلسطینی شهید و ۶۸ هزار و ۵۵۲ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید