تیم فوتبال استقلال تهران امروز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

ساعت دیدار امروز استقلال - صنعت نفت + ترکیب احتمالی آبی پوشان

به گزارش سلام نو، تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه) به قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه آزادی به دیدار هم خواهند رفت. این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک فرصت خوبی برای شاگردان جواد نکونام فراهم است تا فاصله امتیازی‌شان را با رقیب سنتی به ۵ امتیاز برسانند. استقلالی‌ها کوین یامگا، بازیکن کلیدی‌شان را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند و سعید مهری هم از این تیم جدا شده است. جلال‌الدین ماشاریپوف، رافائل سیلوا و میلاد فخرالدینی نفراتی هستند که جذب شده‌اند.

رابطه جواد نکونام و علی خطیر، مدیرعامل استقلال بار دیگر تیره و تار شد، این در حالی است که پیشکسوتان این باشگاه از هر دو خواسته‌اند اختلافات را کنار بگذارند. استقلال با توجه به شکست پرسپولیس این فرصت را دارد تا برخلاف پرسپولیس با آرامش کارش را پیش ببرد هر چند داخل باشگاه هیاهو و درگیری به شدت وجود دارد.

شاگردان جواد نکونام با ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سپاهان با یک امتیاز کمتر نزدیک‌ترین رقیب به آنهاست. سپاهانی‌ها درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و دیدار این هفته‌شان با تراکتور تبریز به تعویق افتاده است.

صنعت نفت با جدایی عبدالله ویسی، حالا سهراب بختیاری‌زاده، مدافع پیشین استقلال را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بیند. نفتی‌ها با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و حال و روز خوشی ندارند، اما بختیاری‌زاده اطمینان داده که شرایط تیم‌شان بهتر خواهد شد. باید دید این تیم می‌تواند یقه استقلال را مثل فصل گذشته در آزادی بگیرد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت:

پس از وقفه‌ای طولانی، بالاخره استقلال در دیداری از رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌رود. کادرفنی و بازیکنان این تیم بی توجه به حواشی و اختلافات با مدیریت باشگاه، در اندیشه پیروزی در این مسابقه خانگی هستند تا فاصله خود با رقبا را افزایش دهند.

انتظار می‌رود که نکونام برای این بازی از سه مدافع قبلی خود استفاده کند و روزبه چشمی پس از مدت‌ها در خط میانی به میدان برود. ضمن اینکه احتمال حضور خریدهای جدید در ترکیب اصلی بعید به نظر می‌رسد.

سیدحسین پس از بازگشت از قطر، می‌خواهد کارش در لیگ را با کلین شیت آغاز کند. او امیدوار بود که در جام ملت‌های آسیا به میدان برود، ولی این فرصت نصیب او نشد.

با وجود بازگشت سیلوا، ممکن است که نکونام از سه مدافع قبلی خود استفاده کند. محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی پس از مدت‌ها و با برطرف شدن مصدومیت، می‌توانند بازی کنند. آرمین سهرابیان نیز مدافع سوم استقلال خواهد بود.

روزبه چشمی می‌تواند پس از مدت‌ها در خط میانی و به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کند. مهدی مهدی پور در کنار او خواهد بود آرش رضاوند نیز جلوتر از آن‌ها به بازی می‌پردازد.

با مصدومیت تلخ یامگا، صالح حردانی در نقش وینگ بک راست بازی می‌کند. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی وظایف مشابهی را برعهده دارد.

و بالاخره اینکه در خط حمله، نکونام از مهرداد محمدی در کنار گوستاوو بلانکو استفاده می‌کند تا دو بازیکنی که در بازی‌های تدارکاتی آماده نشان داده بودند، امید اصلی گلزنی تیم محسوب شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید