میلاد فخرالدینی مدافع راست جدید استقلال پس از بازگشت مجدد به تیم سابق خود، ابراز امیدواری کرد با این تیم به قهرمانی برسد.

خبر خوش آخر هفته ای برای استقلالی ها + بازگشت بازیکن محبوب آبی پوشان

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، میلاد فخرالدینی که تجربه دو سال بازی برای استقلال را در گذشته داشت، دوباره با نظر جواد نکونام به جمع آبی پوشان پیوست و قراردادی به مدت یک فصل و نیم با آبی‌پوشان امضاء کرد.

این بازیکن برای قهرمانی به استقلال پیوست

فخرالدینی که دوران موفقی طی سالیان اخیر در آلومینیوم اراک، تراکتور، ذوب‌آهن و ... داشت، پس از 72 ساعت پر ماجرا در نهایت استقلال و تیم محبوبش را انتخاب کرد تا در دور برگشت لیگ برتر برای آبی پوشان بازی کند.

مدافع راست جدید استقلال پس از امضای قرارداد با این باشگاه، تصویرش را در لحظه پیوستن به جمع آبی‌ها منتشر کرده و نوشته: «با سلام خدمت هواداران عزیز. بسیار خوشحالم که دوباره تونستم به تیم بزرگ استقلال برگردم. تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم. به امید قهرمانی.»

جواد نکونام در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب جانشین مطمئن برای کوین یامگا در سمت راست خط دفاعی تیمش بود که در نهایت میلاد فخرالدینی، کاپیتان آلومینیوم اراک را به خدمت گرفت تا تیمش با حضور این بازیکن تقویت شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید