محمدرضا گلزار بازیگر و مجری تلویزیون که به تازگی با اجرا در برنامه پانتولیگ در تلویزیون حضور دارد در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از خودش وقتی فلامینگو شد منتشر کرد.

ویدیوی بامزه از فلامینگو شدن محمدرضا گلزار وسط برنامه تلویزیونی! + فیلم

به گزارش سلام نو، محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

محمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است، می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه «آریان» شد.

در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

فروردین ماه ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

گلزار در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و درس عربی و معارف را ۱۰۰ زد، زمان دانشگاه دروس معارف و دینی تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

رضا گلزار بهار ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی با دختری به نام «آیسان آقاخانی» با ۱۹ سال فاصله سنی ازدواج کرد، عروس خانم متولد ۱۳۷۶ و اهل زنجان بوده و یک گربه خانگی به نام وانیل دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید