ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۱۷دستگاه موتور دیزل، ۱۳ دستگاه گیربکس موتورهای سنگین، ۵ دستگاه کروم وین پنیون و ۳ دستگاه ژنراتور، لیفتراک و دینام ژنراتور خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی و قانونی را کشف کردند.

کشف محموله ۱۲۰ میلیاردی قاچاق در شیراز!

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی، اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو کالای قاچاق در انباری در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۱۷دستگاه موتور دیزل، ۱۳ دستگاه گیربکس موتورهای سنگین، ۵ دستگاه کروم وین پنیون و ۳ دستگاه ژنراتور، لیفتراک و دینام ژنراتور خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی و قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک کالاها تحویل مرجع قضایی شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید