اپل احتمالاً دکمه جدیدی به آیفون ۱۶ اضافه می‌کند که کارکرد اصلی‌اش، ثبت عکس و ضبط ویدیو خواهد بود.

طرح آیفون ۱۶ لو رفت / اضافه شدن یک دکمه‌ای حرفه‌ای

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تابستان امسال گفته شد که اپل قرار است آیفون ۱۶ را به دکمه‌ی خازنی جدیدی به نام دکمه‌ی کپچر (Capture Button) مجهز کند که در سمت راست به جای آنتن موج میلی‌متری (در مدل‌های آمریکایی) قرار خواهد گرفت. این دکمه احتمالاً برای ثبت عکس و ضبط ویدیو کاربرد خواهد داشت.

براساس گزارش زومیت، خبرگزاری The Information در گزارشی اختصاصی می‌گوید دکمه‌ی کپچر می‌تواند فوکوس را هنگامی که کاربر آن را به آرامی فشار می‌دهد، تنظیم کند. همچنین زمانی که روی آن به سمت چپ یا راست سوایپ کنید، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی انجام خواهد شد.

دکمه‌ای حرفه‌ای به آیفون 16 اضافه خواهد شد!

اپل ایده‌ی دکمه‌ی خازنی جدید گوشی آیفون را از دکمه‌ی شاتر فیزیکی در دوربین‌های DSLR الهام گرفته است؛ جایی که اگر دکمه را تا نیمه فشار دهید، دوربین فوکوس را روی یک سوژه تنظیم می‌کند و وقتی آن را تا انتها فشار می‌دهید، باعث می‌شود که عکس بگیرید.

آیفون ۱۶ اپل به‌لطف دکمه‌ی کپچر می‌تواند جایگاه مستحکم‌تری در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین و فهرست بهترین گوشی‌ ها پیدا کند.

بر اساس شایعه‌ای دیگر، ممکن است در سری آیفون ۱۶ شاهد دکمه‌ی اکشن خازنی نیز باشیم. اگرچه این موضوع در حد یک احتمال است و ممکن است محقق نشود. تاکنون خبری از قیمت گوشی مذکور به بیرون درز نکرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید