کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی ایران ویدیویی قدیمی از مصاحبه با او در دوران کودکی در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مصاحبه دیده نشده از کریم انصاری‌فرد در دوران کودکی + فیلم

به گزارش سلام نو، کریم انصاری‌ فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیل، بازیکن فوتبال ملی پوش است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۸ سالگی فوتبال را شروع کرد سپس وارد تیم ملی نونهالان شد و در ادامه با یک دختر یونانی ازدواج کرد.

کریم انصاری فرد به عنوان یک تورک زیان در شهر اردبیل به عنوان فرزند آخر خانواده به دنیا آمده است و سه خواهر و سه برادر دارد.

برادر بزرگ‌ ترم که در تبریز دانشجو بود به من گفت اگر در پایان سال سوم ابتدایی با معدل ۲۰ درسم را تمام کنم برایم یکدست لباس تیم‌ ملی ایران را خواهد خرید.

من هم تمام تلاشم را کردم و حسابی درس خواندم تا به معدل ۲۰ برسم سپس وقتی آن یکدست لباس را از او هدیه گرفتم تشویق شدم تا بیشتر از قبل دنبال فوتبال بروم.

سال ۱۳۷۷ وقتی ۸ ساله بودم، مدارس فوتبال «اینترکمپوس» در شهرهای اردبیل تاسیس شد و خانواده‌ ام با توجه به علاقه فراوان من به فراگیری فوتبال، مرا در این مدرسه ثبت‌ نام کردند.

من در اصل الفبای فوتبال را در این مدرسه آموختم که مسیری زندگی ام را تغییر داد.

در ۸ سالگی به اردوی تیم ملی نونهالان زیر ۸ ساله رفتم و در تیم ملی زیر ۱۰ و ۱۲ ساله هم بازی کردم سپس سال ۱۳۸۴ به مدت یک فصل عضو تیم «ذوب آهن» اردبیل شدم.

سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۶ ساله بود، زمان حضور با تیم ملی در اردوی اردبیل، با معرفی یکی از مربیان به علی دایی که آن روز تیم سایپا هم آنجا اردو زده بود مورد توجه این سرمربی قرار گرفت.

به این ترتیب با دستور دایی با جوانان سایپا قرارداد بست و بعد از یکسال وارد بزرگسالان این تیم شد و تا سال ۱۳۹۱ در ۱۲۳ بازی به میدان رفت و ۵۵ گل نیز بثمر رساند.

کریم انصاریفرد در مرداد ۱۳۹۷ با خانم «الکساندرا صوفیا» دختر یک خانواده ثروتمند یونانی آمریکایی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام «سرینا» می باشد.

خانم صوفیا تحصیلکرده رشته روانشناسی در دانشگاه کولوناکی می باشد و مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل دریایی به نام «IMEQ – CENTE» است.

کریم انصاریفرد از ۸ سالگی وارد تیم ملی نونهالان شد سپس در رده های زیر ۱۷ سال، زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال تیم ملی حضور داشت.

او در سال ۱۳۸۸ زمان سرمربیگری افشین قطبی به تیم ملی بزرگسالان پیوست و در ادامه کنار چهره هایی چون علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی و مهدی طارمی به یکی از ستون های این تیم تبدیل شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید