علی اصغر عنابستانی نماینده مردم «سبزوار، جغتای،جوین، خوشاب و داورزن» در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در شرایطی که قدرت خرید مردم سال به سال کاهش پیدا می کند، توانمندی آنها را در قالب بسته های معیشتی و با در نظر گرفتن مناسبات تقویمی بالا ببرد.

رقم عیدی کارمندان مشخص شد؟ | واریز یارانه معیشتی در ماه رمضان + ماجرا چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، علی اصغر عنابستانی با اشاره به ملاحظات در زمینه تعیین عیدی پایان سال کارمندان دولت و تلاقی آن با ماه مبارک رمضان، گفت:در سنوات گذشته تورم بیش از افزایش حقوق، رشد داشته است و این منحصر به یک سال نیست و در چند سال گذشته این اتفاق رخ داده است.

نماینده مردم «سبزوار، جغتای،جوین، خوشاب و داورزن» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این وضعیت باعث کاهش قدرت خرید حقوق بگیران ثابت شده است، ادامه داد: متاسفانه قدرت خرید حقوق بگیران ثابت مرتبا در حال کاهش پیدا کردن است.

وی با اشاره به راهکارها برای رفع این مشکل بیان کرد: شاید ما نتوانیم در بخش افزایش حقوق، این نقایص را جبران کنیم در این صورت ما باید به سمت کمک‌های معیشتی برویم. بنابراین ما می توانیم در جریان پرداخت عیدی و مناسب هایی همچون ماه مبارک رمضان این مسائل را لحاظ کنیم تا بتوانیم مقداری قدرت خرید مردم را ارتقا دهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید در شرایطی که قدرت خرید مردم سال به سال کاهش پیدا می کند، توانمندی آنها را در قالب بسته های معیشتی و با در نظر گرفتن مناسبات تقویمی بالا ببرد. بنده معتقدم این موضوع برای دولت امکان پذیر است چراکه این موضوع خیلی تبعات افزایش حقوق و تورمی ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت وظیفه دارد به حقوق بگیران ثابت توجه ویژه‌ای در پایان سال داشته باشد.همچنین دولت باید پیش از آغاز ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی قابل توجه ای را به حقوق بگیران ارائه دهد.

عنابستانی با بیان اینکه رقم عیدی حقوق بگیران ثابت باید رقم خوبی بوده و جوابگوی نیازهای آنها باشد، ادامه داد: اگر دولت تلاش دارد رقم عیدی خوبی را برای حقوق بگیران ثابت پیش بینی کند، ما در مجلس حاضریم برای تامین منابع این موضوع در قالب اصلاحیه قانون و طرح دو فوریتی، به دولت کمک کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید