بنده به نمایندگی از رییس جمهور و از ساعت ۴ صبح راهی بشاگرد شده ام تا ضمن ابلاغ سلام گرم ایشان به شما مردم عزیز بگویم که ایشان قول دادند در اولین فرصت حتما سفری به استان هرمزگان داشته باشند و این سفر را حتما انجام خواهند داد و بر آن عهدی که با شما بستم، هستم.

لغو سفر رییس جمهور به بشاگرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: تیم پروازی ایشان بدلیل شرایط نامناسب آب و هوایی و بارندگی شدید، امکان پرواز نیافتند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مراد صحرایی صبح امروز (سیزدهم بهمن‌ماه) با حضور در جمع اهالی بشاگرد که برای استقبال از رییس جمهور گردهم آمده بودند، اظهار کرد: رییس جمهور دو مرتبه از صبح امروز شرایط سفر به منطقه بشاگرد را بررسی کردند و تیم پروازی ایشان بدلیل شرایط نامناسب آب و هوایی و بارندگی شدید، امکان پرواز نیافتند.

وی افزود: بنده به نمایندگی از رییس جمهور و از ساعت ۴ صبح راهی بشاگرد شده ام تا ضمن ابلاغ سلام گرم ایشان به شما مردم عزیز بگویم که ایشان قول دادند در اولین فرصت حتما سفری به استان هرمزگان داشته باشند و این سفر را حتما انجام خواهند داد و بر آن عهدی که با شما بستم، هستم.

وزیر آموزش و پرورش هم چنین تأکید کرد: خلبانان بالگردهای رییس جمهور نیز عزم رییس جمهور در انجام این سفر را درک می کردند اما با بررسی چندین باره وضعیت آب و هوایی، تأکید کردند که امکان انجام این پرواز وجود ندارد. ما حتی برنامه افتتاح ۱۰۰۰ مدرسه در سراسر کشور را از این منطقه قرار داده بودیم که با این حساب، لغو شد.

صحرایی با بیان این که رییس جمهور از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این منطقه و رفع مشکلات آن خبر داده است، افزود: این اعتبار صرف راه، بهداشت و درمان و آبخیزداری خواهد شد و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان نیز جداگانه برای توسعه آموزشی منطقه اختصاص می یابد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید