برسام سیر آریا یکی از بهترین مجموعه‌های گردشگری در ایران است که مسیر سفر به خارج از مرزهای کشور را برای ایرانیان عزیز هموار می‌سازد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.barsamseyr.com از انواع تور خارجی، پکیج های هر تور و قیمت آن مطلع شوید.

همه چیز درباره هتل های خیابان استقلال استانبول

یکی از مهم‌ترین موضوعات هنگام مسافرت، داشتن مکانی مناسب برای استراحت است. حال این پرسش به ‌وجود می‌آید که این مکان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که بتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید؟ بگذارید در پاسخ به این سوال راهنمایی‌تان کنیم. اقامتگاه انتخابی شما باید علاوه بر امکانات رفاهی و خدماتی، مسیر دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر مانند مراکز خرید و مکان‌های دیدنی داشته باشد. خوشبختانه هتل‌های زیادی در ترکیه وجود دارد که از این ویژگی‌ها برخوردارند؛ اما هتل‌ های خیابان استقلال استانبول که نزدیک میدان تکسیم هستند، گزینه‌ای بسیار مطلوب برای اقامت شما محسوب می‌شوند.

هتل های ۵ ستاره خیابان استقلال استانبول

در این قسمت هتل‌های لوکس خیابان استقلال را در استانبول معرفی می‌کنیم تا اگر با تور به ترکیه سفر کردید و استانبول را برای اقامت انتخاب کردید، در ارتباط با هتل به مشکل نخورید.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در خیابان استقلال استانبول است که اقامت رویایی و دل‌نشینی را برای‌تان فراهم می‌کند. از امکانات این هتل ۵ستاره می‌توانیم به وای‌فای، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کنیم. مرکز تناسب اندام بزرگ این مجموعه با فضایی نزدیک به ۱۸۰۰ متر، سالن ماساژ، مرکز آب‌درمانی، حمام‌ ترکی و... از امکانات مخصوص هتل است که می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. رستوران این مجموعه انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی، مدیترانه‌ای و ژاپنی را برای مهمانان هتل سرو می‌کند. 

در کافی‌شاپ این هتل می‌توانید طعم اصیل قهوه ترکی را به همراه ناب‌ترین باقلوای استانبول امتحان کنید. فرودگاه آتاتورک تا هتل دیوان استانبول حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد؛ ولی زمانی‌که به این هتل رسیدید، در قلب شهر هستید و دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر دارید. مثلا فاصله کاخ دولما باغچه استانبول نزدیک به یک کیلومتر و کافه‌ها، رستوران ها و گالری‌های خیابان استقلال در فاصله ۵دقیقه‌ای شما هستند. 

آدرس: تکسیم، عسکر اوساگی کادسی ۱.

هتل مارمارا تقسیم؛ بهترین هتل خیابان استقلال استانبول

همه چیز درباره هتل های خیابان استقلال استانبول

بهترین هتل خیابان استقلال استانبول از نگاه گردشگران هتل ۵ستاره مارمارا در نزدیکی میدان تکسیم (تقسیم) است. ارتفاع بلند این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر به شما می‌دهد. اتاق‌های بزرگ، استخر روباز، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن اسپا، سونا، سولاریوم و از همه مهم‌تر دسترسی بسیار آسان به تمام نقاط شهر از ویژگی‌های این هتل لاکچری است.

هتل مارمارا دارای چند رستوران و کافی شاپ است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای بین‌المللی و ترکی را در آن‌ها میل کرده و از تماشای مناظر زیبای استانبول لذت ببرید. فاصله کاخ دولما باغچه از این هتل ۱۵ دقیقه است و هر زمان که بخواهید، می‌توانید با چندقدم پیاده‌روی در خیابان استقلال، لذت گشت‌وگذار در پاساژها و مغازه‌ها را تجربه کنید.

آدرس: عثمانلی سوساک ۱، بی.

هتل گزی بوسفروس؛ هتلی نزدیک به خیابان استقلال

همه چیز درباره هتل های خیابان استقلال استانبول

یکی دیگر از هتل‌های خیابان استقلال ترکیه که فاصله آن تا خیابان استقلال بسیار کم است، هتل گزی بوسفروس است. این هتل زیبا و لاکچری دارای امکانات زیادی است که مسافران تور استانبول می‌توانند نهایت استفاده از آن را ببرند. امکاناتی مانند ماساژ در آب ‌گرم، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، آب‌درمانی و... در این هتل زیبا وجود دارد. 

منظره بعضی از اتاق‌ها به سوی تنگه بوسفروس و بعضی دیگر به ‌سمت باغ است که هر یک زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارند. یکی از جاذبه‌های هتل تماشای چشمه یخ است که در کنار سرو قهوه یا نوشیدنی دل‌چسب خواهد بود. می‌توانید از مرکز خرید هتل هم استفاده یا در هتل اقدام به اجاره خودرو کنید. فاصله فرودگاه آتاتورک تا هتل ۲۱ کیلومتر و فاصله برج گالاتا از هتل ۱۵ دقیقه است.

آدرس: مته کد، تکسیم.

هتل های ۴ ستاره خیابان استقلال استانبول

هتل های خیابان استقلال استانبول تنها به اقامتگاه‌های لوکس ۵ ستاره محدود نمی‌شوند، در ادامه هتل های ۴ ستاره این خیابان معروف استانبول را باهم مرور می‌کنیم.

هتل لیون

یکی دیگر از نزدیک‌ترین هتل های خیابان استقلال استانبول که در مجاورت میدان تکسیم قرار داد، هتل ۴ ستاره لیون (Lion Hotel) است. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافه، باشگاه تناسب اندام، سالن زیبایی، سونا، استخر سرپوشیده، استخر روباز، خدمات شاتل، خدمات پارکینگ، اتاق بازی، اتاق کنفرانس و... است. همچنین کارکنان هتل به زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند. ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰ و ساعت تخلیه آن ۱۲:۰۰ ظهر است.

آدرس: لامارتین کادسی، بی اغلو.

هتل میدتاون؛ هتل قدیمی خیابان استقلال استانبول

همه چیز درباره هتل های خیابان استقلال استانبول

یکی از هتل های خیابان استقلال استانبول که در سال ۲۰۰۷ به بهره‌برداری رسید، هتل ۴ ستاره میدتاون است که ۸۰ اتاق دارد. خدمات هتل میدتاون شامل رستوران، کافه، خدمات تبدیل ارز، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و... است که در صورت استفاده از هر کدام، نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارید. این هتل در خیابان استقلال واقع شده و فاصله‌ زیادی با بوتیک‌ها، گالری‌ها و مغازه‌های لوکس آن ندارد.

آدرس: لامارتین کادسی، تالیمانه، بی اغلو.

هتل های ۳ ستاره خیابان استقلال استانبول

دنبال هتل های اقتصادی‌تری در خیابان استقلال می‌گردید؟ ادامه مطلب هتل های ۳ ستاره خیابان استقلال را بررسی می‌کند.

هتل پرمیست

اگر در هتل های خیابان استقلال استانبول به دنبال هتلی با امکانات مناسب و خدمات خوب می‌گردید، پیشنهاد ما هتل ۳ ستاره پرمیست است. این هتل در مرکز خیابان استقلال و در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. فاصله هتل تا جاذبه‌های تاریخی و موزه‌های استانبول بسیار کم است و به‌راحتی با قدم‌زدنی کوتاه به آن‌ها می‌رسید.

برج گالاتا استانبول، موزه اورهان کمال، موزه مادام توسو و... از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل پرمیست هستند. این هتل دارای ۴۲ اتاق است که مجهز به تجهیزات سرمایشی هستند و امکاناتی مانند مینی‌بار، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون کابلی و... را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. برای رسیدن به این هتل از فرودگاه آتاتورک می‌توانید از هاواباسی استفاده کنید. 

آدرس: کاتب مصطفا سلب، بویوک پارمک کاپی.

هتل سانتا لوسیا؛ اقتصادی ترین هتل خیابان استقلال

همه چیز درباره هتل های خیابان استقلال استانبول

یکی دیگر از اقتصادی‌ترین هتل های خیابان استقلال استانبول، هتل ۳ ستاره سانتا لوسیا است. این هتل تنها ۳ اقامت در هتل سانتا لوسیا در قلب‌ شهر هستید و تمام جاذبه‌های گردشگری در دسترس شما هستند.

از خدمات هتل پذیرایی صبحانه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح است. همچنین می‌توانید از خدمات وای‌فای رایگان، مینی‌بار، تلویزیون کابلی و... استفاده کنید. این هتل دارای ۲۰ اتاق است که همه آن‌ها به تجهیزات سرمایشی مجهز هستند.

آدرس: هسیت موتار ماهالسی، فایک سوکاک، تکسی، بی اغلو.

بهترین هتل های استانبول با تورهای برسام سیر

اقامت در قلب شاهراه‌ استانبول یعنی میدان تکسیم و هتل های خیابان استقلال از جهات مختلفی برای گردشگران اهمیت دارد. از یک جهت در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود. از طرفی در هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل صرفه‌جویی می‌کنید؛ به گونه‌ای که می‌توانید از میدان تکسیم استانبول با اتوبوس، مترو، تاکسی و... به تمام مکان‌های دیدنی شهر سفر کنید. اقامتگاه‌های مختلفی شامل هتل‌های لاکچری، هتل‌های ارزان و اقتصادی در این منطقه وجود دارد که حتی اگر بخواهید با تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ هم به این شهر بیایید، می‌توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید.

برسام سیر آریا یکی از بهترین مجموعه‌های گردشگری در ایران است که مسیر سفر به خارج از مرزهای کشور را برای ایرانیان عزیز هموار می‌سازد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.barsamseyr.com از انواع تور خارجی، پکیج های هر تور و قیمت آن مطلع شوید. همچنین برای آگاهی از شرایط پرداخت اقساطی به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۸۰۴۱۰۰۰ تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای مشتاق شما برای تجربه‌های نو هستیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید