طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی در چند روز آینده دمای هوای شهر تهران به شدت کاهش می یابد.

هشدار جدی هواشناسی به شهروندان تهرانی | پایتخت یخ بندان می شود

به گزارش سلام نو، کارشناسان هواشناسی برای استان تهران کاهش دما را پیش بینی کرده اند. بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، دمای هوای پایتخت تا ۱- درجه سانتیگراد کاهش می‌بابد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، با توجه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا صبح یکشنبه (۷ تا ۸ بهمن‌ماه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارندگی پیش‌بینی می‌شود. در نیمه جنوبی بارش باران، نیمه شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است. در بعضی ساعات رخداد مه و محدودیت دید، گاهی رخداد رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات با احتمال تگرگ به ویژه اواخر وقت امشب دور از انتظار نیست.

از ظهر شنبه تا دوشنبه (۷ تا ۹ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در روز یکشنبه گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات مورد انتظار است. از ظهر یکشنبه به‌تدریج کاهش ابر و کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و پدیده غالب وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر سه شنبه دوباره با ورود سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید