هادی چوپان در روز گذشته با یک استوری خبرسفرش به آمریکا را اعلام کرد.

هادی چوپان از ایران خارج شد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران است. هادی چوپان یک استوری خداحافظی را منتشر کرده است. هادی چوپان برای مسابقات به آمریکا سفر کرده است. هادی چوپان لقب گرگ ایرانی را از آن خود کرده است. هادی چوپان در تلاش است تا آمادگی خود برای مستر المیپا 2024 محک بزند.

هادی چوپان

هادی چوپان از ایران خارج شد

هادی چوپان در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی شد اما در سال جاری نتوانست از این عنوان دفاع کند. درک لانسفورد، هم‌تیمی و هم‌تمرینی چوپان که سال گذشته نایب قهرمان این رویداد شده بود، امسال موفق شد جایگاه اول را از هادی بگیرد.

چوپان که کار سختی را برای کسب قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۲۴ در پیش دارد، ۲ رویداد آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را هدف قرار داده تا بتواند در طول سال هم آمادگی خود را حفظ کند و هم بدن خود را محک بزند. در این ۲ رقابت جدی‌ترین رقیب چوپان، سامسون دائودا، معروف به شیر نیجریه است که امسال با اختلاف بسیار کمی بعد از هادی در جایگاه سوم ایستاد.

چوپان برای حضور در این رقابت‌ها به آمریکا سفر کرده و آخرین روزهای دوره تمرینی خود را در آن کشور به سر می‌برد. وی با انتشار ویدیویی از خودش، سطح آمادگی خود برای مسابقه‌ را نشان داده و برای حریف‌های خود خط و نشان کشیده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید