هترین گلزن تاریخ تیم ملی ایتالیا درگذشت

شوک به جهان فوتبال / مهاجم افسانه‌ای فوتبال درگذشت

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ، جیجی ریوا، ۷۹ ساله، امروز به دلیل نابسامان بودن وضعیتش در خانه به دلیل بیماری به بیمارستان بروتزی‌ در کالیاری انتقال داده شد و در بخش قلب و عروق بستری شده بود.

پس از اینکه هواداران نسبت به وضعیت او نگران شدند، بیمارستان در جدیدترین بروزرسانی عصر امروز خبر داد که حال او رو به بهبود است. با این حال رسانه‌ها دقایقی قبل گزارش دادند که وضعیت او دوباره وخیم شده و در نهایت از دنیا رفته است.

ریوا

این خبر چند ثانیه قبل از شروع فینال سوپرجام بین اینتر و ناپولی در ریاض منتشر شد و به همین دلیل یک دقیقه سکوت برگزار نشد. مطمئناً باشگاه‌های سری A در هفته‌های آتی یاد مهاجم افسانه‌ای ایتالیا را زنده نگه خواهند داشت.

ریوا با ۳۵ گل در ۴۲ بازی برای آتزوری بهترین گلزن تاریخ ایتالیاست. او یکی از بازیکنان کلیدی ایتالیا در قهرمانی این تیم در یورو ۱۹۶۸ بود. او همچنین در سال ۱۹۷۰ به کالیاری کمک کرد تا تنها عنوان قهرمانی سری A را در تاریخ خود کسب کند.
ریوا تمام دوران بازی به‌جز اولین فصل حرفه‌ای خود را با کالیاری گذراند و در ۱۳ سال حضور در این باشگاه ۳۷۴ بازی انجام داد و ۲۰۷ گل به ثمر رساند.

ریوا

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید