ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا از طریق رأی‌گیری پستی تقلب شد.

پوتین: در انتخابات  ریاست جمهوری آمریکا تقلب شده بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از رویترز، پوتین که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس سال جاری میلادی در روسیه برای یک دوره ۶ ساله نامزد شود، با بیان اینکه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا تقلب شد، افزود: هواداران یکی از نامزدهای آن انتخابات، برگه‌های رأی را به قیمت ۱۰ دلار خریدند، آنها را پر کردند و بدون نظارت ناظران به صندوق‌های پستی انداختند.

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پیش‌تر و بعد از گذشت ۲ سال همچنان نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را به رسمیت نشناخته و دوباره در نظر داشت درصورتی که نتیجه آرا در انتخابات میان دوره‌ای به دلخواه وی و هم حزبی‌هایش نباشد، آن را از هم اکنون و پیشاپیش مخدوش جلوه دهد.

تارنمای شبکه خبری سی ان ان با پرداختن به این موضوع در تیتری، نوشت: ترامپ و دیگر جمهوری‌خواهان از هم اکنون نتایج انتخابات میان دوره‌ای را مورد تردید قرار داده‌اند.

در این گزارش آمده است: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از هم اکنون مشروع بودن نتایج انتخابات میان دوره‌ای به خصوص در ایالت پنسیلوانیا که نتایج آرای آن همواره بین دو حزب دموکرات و جمهوریخواه متغیر بوده را مورد تردید قرار داد و در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» نوشت: بفرمائید! دوباره، انتخابات تقلبی!

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید