نزدیک به یک میلیون نخ سیگار قاچاق از یک منزل مسکونی در جنوب تهران کشف شد.

کشف باورنکردنی یک میلیون نخ سیگار از خانه یک تهرانی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف نزدیک به یک میلیون نخ سیگار قاچاق از یک منزل مسکونی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در جنوب تهران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات انجام شده از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کرده و متوجه شدند که این فرد این منزل مسکونی را اجاره کرده است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای عملیات گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اخذ مجوز به محل مورد نظر اعزام شده و در جریان بازرسی از آن، ۹۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و توقیف کردند.

افشاری با بیان اینکه در این زمینه یک نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط با این پرونده نیز در حال انجام است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی سیگارهای قاچاق کشف شده نیز اظهارکرد: کارشناسان پس از بررسی سیگارهای مذکور، ارزش ریالی آن را دستکم ۱۰  میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند. 

پ
کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید