۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 55489252

عمان بازاری بکر به همراه فرصت‌های عالی نسب به بازار دبی ایجاد می‌کند! همه چیز به هوش و نبوغ شما در پیاده سازی کسب و کار و جذب مشتری بر می گردد.

ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان یعنی ایجاد شخصیت تجاری عمانی، لازمه انجام هر فعالیتی در عمان (برای مثال: کافه و رستوران، واردات و صادرات تا داشتن چرخ دستی و…)  جهت کسب درآمد در این کشور ثبت شرکت در عمان می باشد.

ثبت شرکت توسط وزارت صنعت عمان انجام می‌شود که در ابتدا شما باید کپی پاسپورت سهامداران را علاوه بر عقد تاسیس جمع آوری کنید و درخواست ثبت را برای این وزارت ارسال و هزینه های لازم را بپردازید. بعد از دریافت و تایید مدارک، ثبت شرکت شما انجام شده و سی آر نامبر را دریافت میکنید و در مرحله بعد کارت بازرگانی (شهادت انتساب) و کارت مالیاتی شرکت را درخواست می‌دهید. 

به شما تبریک میگیم چون شما مراحل ثبت شرکت در عمان را انجام دادید و وارد مراحل پیاده سازی کسب و کار شدید، در اینجا می توانید فعالیت هایی مثل اجاره محل کار، خرید و فروش محصولات یا ارایه خدمات را شروع کنید اما مورد مهم برای انجام مراودات مالی داشتن حساب بانکی است که لازمه آن اقامت عمان برای سهامداران است بعد از انجام مراحل اقامت می توانید حساب بانکی شخصی و شرکتی را افتتاح کنید.

چرا ثبت شرکت در عمان؟

 ایجاد یک شرکت در منطقه صحیح نیاز به بررسی و تحلیل دارد و بعد از آن تازه به نیمه راه رسیدید! 

  1. هزینه راه‌اندازی پایین: کاهش شدید هزینه و روند سریع و آسان ثبت شرکت در عمان تا جایی که توجه سرمایه گذاران رو به خودش جلب کرده است!
  2.  شرایط آسان: شرایط ثبت و دریافت اقامت در عمان خیلی ساده است و فقط با داشتن کپی پاسپورت در کوتاه ترین زمان (3 روز) قابل انجام می‌باشد!
  3. قانون جدید: ویزایی مشابه به شینگن در کشورهای عضو GCC ایجاد شده است که به مقیم‌ها این اجازه را میدهد تا به کشورهای عربستان، امارات، کویت، قطر و… بدون دریافت ویزا سفر کنند. نکته جالب اینجاست که شما ثبت شرکت و فعالیت خودتون رو در کشوری امن با هزینه پایین در نهایت سادگی انجام میدهید و برای دیدار با مشتریان یا انجام مراودات تجاری به کشورهای عربی سفر کنید!
  4. محیط کسب و کار بکر: باید بدانید که عمان یک کشور بکر است و توسط بازرگان‌های تجاری در بین کشورهای خاورمیانه ترجیح داده می شود. زیرساخت حمل‌ونقل پیشرفته و قوانین تجاری منعطف عمان کمک میکند به راحتی با تمام دنیا مراوده داشته باشد.
  5. تجارت عظیم این کشور با سایر کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج فارس مانند عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، بحرین و شمال آفریقا، توجه سرمایه گذاران بین المللی را در یک چشم به هم زدن جلب می کند.

راه اندازی کسب و کار در عمان یکی از هوشمندانه ترین تصمیمات است که توسط یک سرمایه گذار می تواند اتخاذ شود، به دلیل اینکه به شرکت های جدید اجازه ظهور و گسترش شعب را می دهد. عمان ثبت

ثبت شرکت در عمان

مزایای ثبت شرکت در عمان

  • اقتصاد منعطف عمان: عمان به عنوان کشوری در نظر گرفته می شود که رشد سریعی را تجربه می کند. این کشور بازارهای خود را آزاد کرده است و فرصت های تجاری را برای سرمایه گذاران خارجی باز کرده است. همه چیز به هوش و نبوغ شما در استفاده از این خدمات بر می گردد.
  • موقعیت استراتژیک عمان: عمان در منطقه مهمی از جغرافیای حمل و نقل دریایی قرار دارد. از طریق ایران به آسیا، از مرزهای زمینی با کلیه کشورهای حاشیه خلیج فارس و از جنوب با آفریقا و خط های کشتیرانی دایمی با آمریکا و اروپا برقرار است.
  • زیرساخت های مدرن: سرعت توسعه زیرساخت ها در عمان شگفت انگیز است. توسعه سریع بنادر بزرگ، راه اندازی خطوط کشتیرانی، توسعه حمل و نقل جاده ای،‌ راه اندازی خطوط هوایی با کیفیت و … دایما در حال کم کردن ریسک سرمایه گذاری در این کشور هستند.
  • تجارت دوست: عمانی ها از قدیم تاجران معروفی بوده اند. امروزه هم این کشور با داشتن قراردادهای تجاری زیاد با کشورهای مختلف دنیا نشان داده است که به داد و ستد علاقه دارد. بیش از ۳۵ توافقنامه تجاری با کشورهای مختلف حاکی از اعتماد متقابل کشورها و عمان بوده است. با فعالیت در عمان می توانید بازارهای وسیعی علاوه بر این کشور در دیگر اقتصادهای بزرگ جهان همچون آمریکا پیدا کنید.
  • معافیت مالیاتی: در عمان، حرفه های تجاری مالیات نمی پردازند، اما مالیات بر ارزش افزوده برای برخی از کسب و کارها وجود دارد.
    • نیازی به بلوکه پول شما در بانک نیست
    • با یک سهامدار شرکت قابل ثبت است
    • مالکیت ۱۰۰درصدی شرکت توسط شخص ایرانی
    • بدون نیاز به حضور شما شرکت قابل ثبت است

مشکلات ثبت شرکت در عمان

  • قانون به نفع اتباع عمانی است!
  • سرمایه گذار با چالشهایی رو به رو است مثلا کشور ۵ میلیون جمعیت دارد!

ثبت شرکت در عمان

بازار کسب‌وکار در عمان

عمان بازاری بکر به همراه فرصت‌های عالی نسب به بازار دبی ایجاد می‌کند! همه چیز به هوش و نبوغ شما در پیاده سازی کسب و کار و جذب مشتری بر می گردد.
این بازار در کنار کسب‌وکار فیزیکی به شدت برای کسب‌وکار اینترنتی مستعد است برای مثال شما به راحتی کسب و کاری که در ایران یا دبی جواب گرفته است را بجای رقابت با آن، آن را به بازار عمان منتقل کنید! فرقی نمی‌کند که این کار را در بستر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام دهید یا وب سایت آن را ایجاد کنید در هر صورت شما یکه تازی خواهید کرد.

با این تفاوت که عمان به شما اجازه میدهد فراتر حرکت کنید و همان خدمات را به کشورهای دیگر هم بدون محدودیت ارائه دهید

ثبت شرکت در عمان: حمایت دولت از کارآفرینان

دولت عمان حمایت‌های مختلفی را از کارآفرینان ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین این حمایت‌ها عبارتند از:

  • حمایت مالی: دولت عمان از طریق ارائه تسهیلات مالی، از کارآفرینان حمایت می‌کند. این تسهیلات می‌تواند شامل وام‌های بدون بهره، وام‌های با بهره کم، و کمک‌های مالی باشد. (برای استفاده از این مورد نیاز به کارکرد 6 ماهه حساب شرکتی شما است و با توجه به کارکرد حساب و طرح توجیهی شما تسهیلات تعلق میگیرد)
  • حمایت آموزشی: دولت عمان از طریق ارائه آموزش‌های مختلف، از کارآفرینان حمایت می‌کند. این آموزش‌ها می‌تواند شامل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های مدیریتی، و آموزش‌های بازاریابی باشد.
  • حمایت قانونی: دولت عمان از طریق تسهیل قوانین و مقررات، از کارآفرینان حمایت می‌کند. این تسهیل‌ها می‌تواند شامل کاهش هزینه‌های ثبت شرکت، کاهش مالیات‌ها، و کاهش موانع قانونی باشد.
  • حمایت تبلیغاتی: دولت عمان از طریق تبلیغات و اطلاع‌رسانی، از کارآفرینان حمایت می‌کند. این تبلیغات می‌تواند به معرفی کسب و کارهای کارآفرینان و جذب مشتریان کمک کند.
  • فضا و تجهیزات: دولت عمان مشابه پارک های علم و فناوری در ایران فضا و تجهیزاتی را برای استارت آپ‌ها در نظر گرفته است که به صورت کاملا رایگان می توانید از آنها استفاده کنید.

دولت عمان برنامه‌های حمایتی مختلفی را برای کارآفرینان ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین این برنامه‌ها عبارتند از:

  • صندوق کارآفرینی عمان: این صندوق از طریق ارائه تسهیلات مالی، از کارآفرینان حمایت می‌کند.
  • مرکز کارآفرینی عمان: این مرکز از طریق ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های مختلف، از کارآفرینان حمایت می‌کند.
  • شبکه کارآفرینان عمان: این شبکه از طریق ایجاد ارتباط بین کارآفرینان، از آنها حمایت می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید