آزمون با انتقالی قرضی و یک ساله با بند خرید دائمی ۱۲ میلیون یورویی - حدود ۷۰۰ میلیاردی- به رم پیوست.

مبلغ نجومی قرارداد سردار آزمون مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از افکار، چهارشنبه شب و مقابل کرمونزه در جام حذفی، ابتدا این میهمان نه چندان سرشناس بود که از حریف خود پیش افتاد، اما رم به بازی برگشت و توانست جبران مافات کند و به برتری برسد. سردار آزمون از دقیقه ۶۵ وارد زمین شد، زمانی که رم با نتیجه یک بر صفر از حریف خود عقب بود. او همراه با دیبالا و لوکاکو برای چندمین بار مثلث مرگباری را تشکیل داد و رم در نهایت با گل‌های لوکاکو و دیبالا به برتری رسید و راهی مرحله بعدی جام حذفی شد. نمره سردار هم ۱/۷ از ۱۰ بود. یعنی او توانست نظر کارشناسان سختگیر ایتالیایی را به خود جلب کند.

شرایط سردار در رم به هیچ وجه قابل مقایسه با روزهای نخست و حتی مراسم استقبال از او در فرودگاه نیست. هواداران رم انتقادهای بسیاری را مطرح کردند و معتقد بودند چرا این مهاجم ایرانی جذب شده. حالا بعد از گذشت چند ماه، آزمون به یک ستاره محبوب در المپیکو تبدیل شده تا جایی که اکنون هواداران رم نگران غیبت او در مدت زمان حضورش در جام ملت‌های آسیا هستند. حتی آن‌ها به شوخی کمپینی تشکیل دادند و خواهان حضور آندره‌آ بلوتی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به جای سردار آزمون شدند.

در واقع اگرچه سردار همچنان یک مهره تعویضی برای ژوزه مورینیو محسوب می‌شود، اما هرگاه که به زمین آمده توانسته تأثیر خود را بگذارد. نمونه‌اش همین بازی جام حذفی که ستاره ایرانی بعد از حضور در زمین با یک پاس گل عالی زمینه بازگشت رم به مسابقه و فرار این تیم از کابوس حذف زودهنگام از کوپا ایتالیا را فراهم کرد.

انتقال پر سر و صدای سردار آزمون با ۷۰۰ میلیارد تومان؟

عملکرد درخشان آزمون نه تنها نظر هواداران رم بلکه نگاه مدیران این باشگاه و ژوزه مورینیو را هم تغییر داده است. بر اساس گزارش روزنامه مشهور ایتالیایی یعنی کوریره دلو اسپورت، رم از عملکرد ستاره ایرانی بیش از حد تصور راضی است. کوریره در این باره نوشت: «این بازیکن ۲۹ ساله علیرغم بازی در دقایق بسیار محدود در ماه‌های ابتدایی این فصل، مورینیو و باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است. تقریباً هر بازی که او به عنوان یار تعویضی به زمین آمده، رم توانسته کار را به نفع خود پیش ببرد. به همین خاطر رم دوست دارد این بازیکن را در برنامه‌های بلندمدت خود قرار دهد. البته هنوز مشخص نیست که باشگاه رم بخواهد او را به شکل دائمی از بایرلورکوزن به خدمت بگیرد یا نه، اما با ادامه درخشش آزمون اصلاً بعید نیست این اتفاق رخ دهد.»

آزمون با انتقالی قرضی و یک ساله با بند خرید دائمی ۱۲ میلیون یورویی - حدود ۷۰۰ میلیاردی- به رم پیوست و اگر مورینیو و باشگاه ایتالیایی به این نتیجه برسند که سردار را قطعی بخرند، باید این رقم را بپردازند. سردار از حضور در رم راضی است و مورینیو و هواداران هم دیگر به او به عنوان یک خرید جذاب و بازیکنی مؤثر نگاه می‌کنند؛ بنابراین طرفین راضی به ادامه همکاری هستند و باید دید در نهایت چه اتفاقی درباره آینده آزمون در رم رخ خواهد داد.

سردار که به تازگی وارد ۲۹ سالگی شده، بعد از پیروزی مقابل کرمونزه در جام حذفی، مقابل دوربین اسکای اسپورت این صحبت‌ها را انجام داد: «می‌خواهم به تیم ملی کشورم هم کمک کنم. دو بازی مهم با رم در پیش داریم (آتالانتا در سری آ و تقابل با لاتزیو در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا) برای همین از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می‌کنم که شرایطم را درک و به من کمک کرد تا در این چند بازی حساس کنار رم باشم. امیدوارم بتوانیم این دو بازی را با برد به پایان برسانیم و سپس من به تیم ملی ایران ملحق شوم.»

سردار همچنین درباره شرایطش در رم گفت: «وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم، اینطور به نظر می‌رسید که هواداران رم من را نمی‌خواهند، اما حالا رابطه بسیار خوبی با آن‌ها دارم. پس از آمدن به رم بلافاصله متوجه شدم که باید سخت کار کنم و واقعاً خوشحالم که در این تیم هستم و تمام ما بازیکنان حاضریم برای رم بمیریم تا تیم‌مان به موفقیت برسد.»

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید