سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: روز ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است به این معنا که هر چند سال ۸۸ خسارت‌هایی به بار آمد اما فرصت‌هایی هم برای انقلاب اسلامی ایجاد شد.

سردار شکارچی: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی روز شنبه - نهم دی ماه - در آیین ‌رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی اظهار داشت: فتنه‌ها از روز پیروزی انقلاب بوده و هنوز هم ادامه دارد اما همه فتنه‌ها در فتنه ۸۸ تجمیع شد و همانند این اتفاق بار دیگر در سال ۱۴۰۱ به وقوع پیوست.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: روز ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است به این معنا که هر چند سال ۸۸ خسارت‌هایی به بار آمد اما فرصت‌هایی هم برای انقلاب اسلامی ایجاد شد.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه در عاشورای امام حسین (ع)، ایشان اینقدر غریبانه به میدان رفت که حتی کسی به ندای هل من ناصر ینصرنی پاسخ نداد، تصریح کرد: این در حالی است که روز ۹ دی لبیک به ولایت فقیه و نایب امام زمان (عج) بدون ندای هل من ناصر ینصرنی اتفاق افتاد که بسیار اهمیت دارد بنابراین ما نباید این روز را فراموش کنیم و مرتب باید آن را گرامی بداریم چراکه در این روز امت اسلامی به تکلیف الهی خود عمل کردند.

وی بیان کرد: در زمان علی (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) بسیاری از مردم نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند تا اینکه امامان بزرگوار به قتلگاه رفتند و شهید شدند و مردم مدت‌ها بعد از شهادت متوجه شدند که این امامان حق بوده‌اند که البته زمانی به این حقیقت رسیدند که دیگر فایده‌ای نداشت.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اما مردم بصیر ایران در روز ۹ دی حق را از باطل تشخیص دادند و بدون اینکه امام جامعه به قتلگاه برود و حتی به آن نزدیک شود، وارد میدان شدند و باید گفت که چقدر می‌توان روی این بصیرت جامعه ایران و مردم بصیر ایران قیمت گذاری کرد؟

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: تا قبل از ۹ دی همچنان پرده و نقاب نفاق بر چهره فتنه‌گران بود و در این روز، نقاب نفاق از رخ آنان برداشته و مشخص شد که اینها مستقیم و غیرمستقیم به موصاد، سازمان سیا، آمریکا، غرب و اسراییل متصل هستند و خط آنها را پیاده‌سازی می‌کنند.

وی با طرح این سوال که آیا فتنه به پایان رسیده است؟ افزود: خیر شما در سال‌های ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱ دنباله این فتنه‌ها را مشاهده کردید و دیدید که دشمن مایوس و ناامید شده اما در کوتاه مدت و در بلند مدت طراحی و برنامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید