سی ار ام ابری اوج، بیش از یک دهه به ارائه‌ی محصول تخصصی خود در حوزه‌ی مدیریت روابط با مشتریان و افزایش توسعه سازمان ها مشغول است.

آشنایی با سی آر ام ابری اوج و مزایای استفاده از آن

کسب‌وکارهای مختلف همیشه به دنبال راه‌هایی برای افزایش فروش، گسترش پایگاه مشتریان و پیشبرد کسب‌وکارشان به سمت اهداف جدید هستند. در طول این سفر ابزارها و رویکردهایی که برای ساده‌سازی فرآیندهای تجاری، کمک به بهبود روابط با مشتری و بهبود کارایی تیم‌ها استفاده می‌شوند بسیار ارزشمند هستند.

سی ار ام ابری اوج، با توجه به این نیاز مهم کسب و کارها بیش از یک دهه به ارائه‌ی محصول تخصصی خود در حوزه‌ی مدیریت روابط با مشتریان و افزایش توسعه سازمان ها مشغول است.

CRM چیست؟

به عبارت ساده، سی ار ام مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان است. نرم افزاری که به کسب و کارها کمک می‌کند روابط و تعاملات شرکت با مشتریان فعلی و احتمالی را مدیریت کنند.

قبلاً CRM فقط در مورد فروش بود. اما امروز CRM می‌تواند به طور گسترده برای هر بخشی از کسب و کار مانند بازاریابی، تجارت، خدمات و... استفاده شود. یک CRM با کیفیت، با بسیاری از ویژگی‌ها و عملکردها، به شما امکان می‌دهد تمام اطلاعات مشتریان خود را مدیریت کرده و در یک مکان متمرکز کنید. به این ترتیب سازمان شما به نیروی اطلاعات، برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری، مجهز خواهد شد.

مزایای پلتفرم‌های CRM

  • به افزایش فروش کمک می‌کند.
  • مشتریان بیشتری را حفظ می‌کند.
  • تجزیه و تحلیل بهتری ارائه می‌دهد.
  • بهره‌وری تیم خدمات مشتری را بهبود می‌بخشد.
  • اثربخشی بازاریابی را افزایش می‌دهد.
  • دانش و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات را بهبود می‌بخشد.
  • گزارش‌های دقیق ارائه می‌دهد.
  • شفافیت بیشتری در اختیار تیم‌ها و مدیران می‌گذارد.
  • هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.
  • امکان استفاده از هر جا و هر زمانی را فراهم می‌کند.
  • کار تیمی را افزایش می‌دهد.

اهمیت ارتباط با مشتری

کلید روابط عالی

روابط پایدار با مشتری فورا ایجاد نمی‌شود، اما با صرف زمان و تلاش می‌توان کیفیت خدمات را برای تقویت روابط مثبت بهبود بخشید.

حفظ طولانی مدت مشتریان

پاسخ به‌موقع، توجه شخصی‌سازی‌شده و درک مشتریان برای توسعه و تقویت پیوند با مشتریان مفید است.

تبلیغات دهان به دهان مثبت

مشتریان خوشحال و راضی، کلید یک کسب و کار پر رونق هستند. نظرات مثبت آنها وفاداری به برند را افزایش می‌دهد و باعث گسترش بیشتر پایگاه مشتریان می‌شود.

چه کسی به سیستم CRM نیاز دارد؟

آشنایی با سی آر ام ابری اوج و مزایای استفاده از آن

مزایای CRM به اندازه‌ای است که برای مشاغل در هر اندازه و نوعی مناسب شمرده می‌شود.

کسب و کارهای کوچک

فناوری CRM با سازماندهی داده‌های پراکنده مشتری، به دسترسی آسان و خدمات سفارشی‌سازی‌شده کمک می‌کند. همچنین کیفیت خدمات مشتری را بهبود می‌بخشد و از رشد اقتصادی مقرون‌به‌صرفه حمایت می‌کند.

شرکت‌های متوسط

مؤلفه اتوماسیون CRM فرآیندها را ساده‌سازی می‌کند و همکاری را ارتقا می‌دهد. CRM‌ها بینش‌های مبتنی بر داده را برای بازاریابی هدفمند و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه ارائه می‌دهند.

سازمان‌های بزرگ چند ملیتی

CRM با سایر سیستم‌های سازمانی برای عملیات تجاری کارآمد یکپارچه می‌شود. برای کسب و کارهای بزرگ، CRM به افزایش گردش کار و افزایش حفظ مشتری کمک می‌کند.

سیستم CRM بهترین تصمیم سرمایه گذاری شما خواهد بود چون باعث...

  • ۳۰۰% افزایش در تبدیل معامله
  • ۵۰% افزایش بهره وری
  • ۷۲% افزایش حفظ مشتری
  • ۴۰% کاهش هزینه‌های نیروی کار

خواهد شد.

اجزای یک سیستم CRM

آشنایی با سی آر ام ابری اوج و مزایای استفاده از آن

به عبارت ساده، سیستم‌های CRM اطلاعات مشتری را در یک مکان متمرکز متحد می‌کند تا کسب و کارها بتوانند از این فناوری برای ایجاد روابط ارزشمند استفاده کنند. برخی از اجزای حیاتی نرم افزار CRM پیشرفته عبارتند از

مدیریت سرنخ

فناوری دید ۳۶۰ مشتریان در CRM از نیاز به پلتفرم‌های متعدد برای مدیریت سرنخ‌ها جلوگیری می‌کند. ابزار CRM داده‌های متمرکز را برای دسترسی آسان و پاسخگویی به موقع به مشتریان فراهم می‌کند.

۲. اتوماسیون وظایف بازاریابی

CRM وظایف بازاریابی تکراری مانند تجزیه و تحلیل، کمپین‌ها، تولید سرنخ و غیره را خودکار می‌کند. این به معنای خروجی‌های سریع‌تر و زمان بیشتری برای تمرکز کارمندان بر سایر وظایف مهم است.

۳. مدیریت گردش کار

CRM گردش کار را ساده می‌کند، عملیات را ساده می‌کند و بهره‌وری را افزایش می‌دهد. پیاده‌سازی ابزار مناسب CRM می‌تواند به طور موثر از مدیریت گردش کار پشتیبانی کند.

۴. گزارش‌ها و تحلیل‌ها

علاوه بر جمع‌آوری داده‌های مشتری، فناوری CRM آن را عمیقاً تجزیه و تحلیل می‌کند تا بینشی در مورد رفتار و رضایت مشتری ایجاد کند. همچنین گزارش‌ها و داشبوردهایی را برای کمک به درک عملکرد فروش ایجاد می‌کند.

۵. مدیریت فروش

CRM از طریق ابزارهای اتوماسیون خود، فرآیند فروش را ساده‌تر می‌کند. برخی از ویژگی‌های کلیدی آن عبارتند از ردیابی فرصت‌ها، مدیریت سرنخ، مدیریت خط لوله فروش، پیش‌بینی و....

سی ار ام های ابری

بر اساس نیازهای تجاری، فناوری‌های CRM مختلفی وجود دارد. اگرچه هر فناوری مزایای خاص خود را دارد، ابزارهای CRM مبتنی بر ابر به طور فزاینده ای بین کسب و کارهای مختلف محبوب شده‌اند.

CRM مبتنی بر ابر بر اساس اصل ذخیره داده‌ها در سرورهای فروشنده در یک شبکه خارجی کار می‌کند.

  • یکی از مزایای بزرگ سی ار ام ابری، دسترسی آسان و همیشگی به داده‌ها و سرویس‌ها است. شما می‌توانید از هر کجا و هر زمان و هر دیوایسی، به داده‌های خود دسترسی پیدا کنید. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به بهره‌وری بیشتری از زمان خود برسند.
  • سی ار ام ابری به کاربران این امکان را می‌دهد تا بهره‌وری خود را بهبود بخشند. با استفاده از این فناوری، شما می‌توانید پردازش‌ها و عملیات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این به معنای افزایش کارایی و کاهش زمان انجام کارهاست.
  • یکی از نگرانی‌های اصلی در مورد استفاده از تکنولوژی‌های ابری، امنیت است. با این حال، سی ار ام ابری با ارائه ابزارها و روش‌های حفاظتی پیشرفته، اطلاعات شما را در مقابل تهدیدها محافظت می‌کند. این به کاربران اطمینان می‌دهد که داده‌های حساس آن‌ها در امان هستند.
  • استفاده از سی ار ام ابری می‌تواند هزینه‌های کسب‌وکار را به شدت کاهش دهد. به جای خرید و نگهداری تجهیزات سخت‌افزاری گران، شما می‌توانید از منابع محاسباتی ابری استفاده کنید که هزینه‌ها را بهبود می‌بخشد.
  • مدیریت سیستم‌های ابری به سادگی انجام می‌شود. شما نیازی به دغدغه‌های مرتبط با نگهداری و به‌روزرسانی تجهیزات ندارید. این به شما این امکان را می‌دهد که به مسائل مهم‌تر کسب‌وکار خود تمرکز کنید.
  • یکی از ویژگی‌های بارز سی ار ام ابری، انعطاف‌پذیری آن است. شما می‌توانید منابع محاسباتی خود را به سرعت بزرگتر یا کوچکتر کنید تا به نیازهای کسب‌وکارتان پاسخ دهند.

با ساختار pay as you go سی ار ام اوج ابری به مقرون به صرفه ترین سی ار ام ایرانی تبدیل شده است. در سیستم (پرداخت به اندازه استفاده) هزینه‌ی مصرف بر اساس میزان استفاده‌ی شما تعیین می‌شود و نیازی به پرداخت حق اشتراک ماهیانه ندارید. یعنی برای دسترسی به محصول یا خدمات ویژه‌ی آن در یک زمان مشخص فقط یک‌بار هزینه می‌کنید. سپس، اگر همچنان به محصول یا خدمات احتیاج داشته باشید، مجددا هزینه آن را پرداخت می‌کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید