وزیر کشور در پیامی به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی، تاکید کرد: ترور نشانه بارز عجز رژیمی است که در سراشیبی سقوط و زوال حتمی قرار گرفته است.

پاسخ ایران به جنایت ترور شهید سید رضی قطعی است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس شورای امنیت در پیامی به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی، تاکید کرد: ترور نشانه بارز عجز رژیمی است که در سراشیبی سقوط و زوال حتمی قرار گرفته است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق که باعث شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقۀ سپاه در سوریه شد، بدون شک نشانه بارز عجز و ناتوانی رژیمی است که ترور، ابزار همیشگی آن برای حفظ بقای خود بوده است.

اینجانب، شهادت سردار سرافراز، همرزم سرلشکر شهید قاسم سلیمانی و مبارز خستگی ناپذیر سید رضی موسوی به دست شقی‌ترین‌ دشمن روزگار را به محضر ملت شریف ایران تبریک و تسلیت می گویم.

پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران در تاوان این جنایت، حتمی و قطعی است اما در زمان و مکانی که خود انتخاب می کند.

بی تردید، شکست غیرقابل جبران رژیم صهیونیستی در نبرد با دلاوران مقاومت فلسطینی، این رژیم در حال غرق شدن را ناگزیر از چنگ اندازی عاجزانه و ارتکاب جنایت کرده است. هرچند رژیم رو به نابودی صهیونیستی می داند که هرگز به قبل از 7 اکتبر برنخواهد گشت و سراشیبی سقوط حتمی را پیش چشم دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید