قیمت بلیت سینماها در دو روز دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته نیم‌بها خواهد شد.

 روزهای فروش بلیت نیم‌بها در سینما افزایش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از قدس آنلاین، در حالی که جدیدترین آمار فروش سینما در چهارمین روز دی ماه به بیش از ۸۶۶ میلیارد تومان رسیده است، تصمیم‌گیران سینما از افزایش روزهای فروش بلیت نیم‌بها در سینما خبر می‌دهند تا احتمالا از این طریق تعداد مخاطب و فروش سینما رشد بیشتری داشته باشد. البته این طرح قرار است فعلا آزمایشی اجرا بود.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی بیان کرده است: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور، از هفته آینده (۱۱ دی‌ماه) بلیت سینما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیم بها می‌شود. چنانچه این طرح در این بازه زمانی معین به نفع مخاطبان و اقتصاد سینما باشد، اجرای آن ادامه خواهد داشت. در غیر اینصورت پس از اجرای آزمایشی، به همان شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته، باز می‌گردد.

مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی در خصوص وضعیت بلیت سینما افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی همه شرایط تولید و عرضه، طبق مصوبه و پیشنهاد شورای صنفی نمایش و موافقت رئیس سازمان سینمایی قیمت بلیت سینما در ساعات پیک و سئانس‌های طلایی روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماهای مدرن به صورت شناور تا سقف۸۰ هزار تومان و در سینماهای ممتاز تا سقف ۶۰ هزار تومان در اختیار مدیر سینما خواهد بود.

همچنین قیمت بلیت طبیعی همانند یکسال گذشته با توجه به درجه کیفی سینماها کماکان به صورت شناور بین مبلغ ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و در جهت ایجاد شرایط عادلانه فرهنگی برای عموم مخاطبان سینما، قیمت بلیت در روزهای میانی هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه هر هفته نیم بها خواهد شد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با این تغییر در شیوه قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از علاقمندان و دنبال‌کنندگان سینما از آثار روی پرده دیدن کرده و اقتصاد سینما نیز رونق بیشتری را تجربه کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید