اگر شما هم وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه اسباب بازی را ندارید، می‌توانید دایناسور اسباب بازی را به صورت اینترنتی از فروشگاه بازیتو خریداری کنید. ناگفته نماند که خرید اسباب بازی از بازیتو به صورت حضوری نیز امکان پذیر است.

چه اسباب بازی‌هایی برای کودکان مناسب است؟

بازی فرصتی بی نظیر را برای کودک فراهم می‌کند که بتواند با دنیای اطراف ارتباط برقرار کند و همچنین مهارت‌های خود را بهبود ببخشد. به عبارتی می‌توان گفت کودک با بازی کردن با اسباب بازی‌ها می‌تواند با مهارت‌های مختلف آشنا شود و توانایی‌های خود را نیز افزایش دهد. خرید اسباب بازی برای کودکان در هر رده سنی لازم و ضروری است و والدین نباید از این موضوع غافل شوند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که خرید اسباب بازی باید علاوه بر سن با جنسیت کودک نیز تناسب داشته باشد. به عنوان مثال پسر بچه‌ها تمایل به بازی با اسباب بازی‌های خیالی همچون دایناسور اسباب بازی را دارند. این در حالی است که دختر بچه‌ها به سمت بازی با اسباب بازی‌هایی همچون عروسک باربی می‌روند.

چه اسباب بازی‌هایی برای کودکان مناسب است؟

نکات مهم در هنگام خرید اسباب بازی

آگاهی از ویژگی‌های اسباب بازی خوب و همچنین رعایت یکسری نکات به شما این امکان را می‌دهد که یک اسباب بازی مناسب برای کودک خود خریداری کنید تا در حین سرگرم کردن آن بتوانید مهارت‌ها و توانایی‌های کودک را پرورش دهید. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید اسباب بازی باید مدنظر قرار دهید به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • تناسب اسباب بازی: اسباب بازی باید با توانمندی‌های جسمی و ذهنی، علایق، سن و جنسیت کودک تناسب داشته باشد. توجه به این موضوع می‌تواند در خرید اسباب بازی مورد علاقه کودک به شما کمک کند. زیرا خرید اسباب بازی که با موارد ذکر شده تناسب نداشته باشد می‌تواند باعث خستگی کودک در هنگام بازی کردن شود.
  • تقویت حس کنجکاوی: از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید اسباب بازی باید مدنظر قرار دهید می‌توان به برانگیختن حس کنجکاوی در کودک اشاره کرد. بعضی از اسباب بازی‌ها صرفا جهت سرگرم کردن کودک طراحی شده‌اند. این در حالی است که اسباب بازی‌هایی همچون دایناسور اسباب بازی باعث تقویت حس کنجکاوی کودک می‌شوند و کودک در هنگام بازی کردن با این اسباب بازی همواره به دنبال کشف موضوعات جدید در رابطه با نحوه زندگی دایناسورها است.
  • ایجاد تحرک در کودک: در انتخاب و خرید اسباب بازی این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که اسباب بازی‌هایی که باعث ایجاد تحرک در کودک می‌شوند ارزش خرید بالایی دارند. یک جا نشستن و نداشتن تحرک باعث ایجاد اختلال در رشد کودک می‌شود.
  • ظاهر جذاب و جنس با کیفیت: اسباب بازی باید از دوام و استحکام قابل قبولی برخوردار باشد تا کودک بتواند مدت زمان طولانی با آن بازی کند. علاوه بر آن اولین موردی که کودک در نگاه اول به آن توجه می‌کند، شکل ظاهری اسباب بازی است که باید جذاب باشد.

دایناسور اسباب بازی

دایناسور اسباب بازی به دلیل طراحی بینظری که دارد به یکی از اسباب بازی‌های پرطرفدار در بین کودکان و نوجوان تبدیل شده است. این اسباب بازی در دو طرح لگو و فیگور تولید و روانه بازار می‌شود که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

چه اسباب بازی‌هایی برای کودکان مناسب است؟

لگو دایناسور اسباب بازی

این اسباب بازی دارای قطعات لگو می‌باشد که با استفاده از آنها می‌توان دایناسورهای مختلفی را در ابعاد و اندازه‌های متفاوت ساخت.

فیگور دایناسور اسباب بازی

فیگورهای دایناسور اسباب بازی به صورت مینیاتوری طراحی شده‌اند و یک اسباب بازی بسیار جالب برای کودکان بشمار می‌روند. بازی کردن با این فیگور علاوه بر سرگرم کردن کودک، مهارت‌های آن را نیز تقویت می‌کند تا بتواند تجربه جدیدی از دنیای دایناسورها کسب کند.

 خرید دایناسور اسباب بازی

اگر شما هم وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه اسباب بازی را ندارید، می‌توانید دایناسور اسباب بازی را به صورت اینترنتی از فروشگاه بازیتو خریداری کنید. ناگفته نماند که خرید اسباب بازی از بازیتو به صورت حضوری نیز امکان پذیر است.

عروسک باربی

عروسک باربی یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی‌ها در میان دختر بچه‌ها می‌باشد که ساعت‌های طولانی می‌توانند با آن سرگرم بازی کردن شوند. عروسک باربی در طرح‌های مختلفی تولید می شود که با توجه به علاقه کودک می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

از انواع عروسک‌های باربی موجود در فروشگاه بازیتو می توان به باربی خواننده، باربی میوه فروش، مهد کودک باربی، باربی در سوپر مارکت، باربی با اسب، باربی جادویی، باربی سوپرایزی، باربی آشپز و... اشاره کرد.

خرید عروسک باربی

عروسک باربی بهترین هدیه برای کودک شما می‌باشد. به همین منظور می‌توانید انواع عروسک باربی را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اسباب بازی بازیتو خریداری کنید. در بازیتو امکان خرید انواع اسباب بازی‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما فراهم شده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید