وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۹۴۵۳ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها به ۵۲۲۸۶ نفر افزایش یافته است.

افزایش آمار شهدای غزه به ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۹۴۵۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۲۲۸۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

القدره تاکید کرد: اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه‌های مختلف نوار غزه ۱۶ جنایت و نسل‌کشی جمعی را در حق ساکنان این باریکه مرتکب شده‌اند.

وی با اشاره به لزوم درمان زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در خارج از این منطقه افزود: ما از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم که سازوکار انتقال زخمی‌ها به بیرون از نوار غزه را فراهم کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه ادامه داد: ما به شدت نیاز داریم که ۵۰۰۰ تن از زخمی‌ها به بیرون از نوار غزه منتقل شوند. به دلیل شیوع بیماری‌ها و نبود مراقبت بهداشتی و پزشکی، اوضاع بهداشتی و انسانی در مرکزهای نگهداری آوارگان فاجعه‌بار است.

وی با اشاره به نیاز مبرم غزه به دارو و سوخت افزود: ما از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که دارو و سوخت نوار غزه را برای راه‌اندازی بیمارستان‌ها تامین کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید