از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن سعی داشته تا با اقدامات تروریستی و رفتارهایی از این قبیل بین احزاب و قومیت‌های مختلف در ایران و از جمله استان سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کند.

واکنش نماینده مجلس به حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ انتقام سخت در راه است

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر پلیس در استان سیستان و بلوچستان گفت قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا اسماعیل حسین‌زهی، با اشاره به حمله تروریستی به مقر پلیس در راسک سیستان و بلوچستان گفت: این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم و قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن سعی داشته تا با اقدامات تروریستی و رفتارهایی از این قبیل بین احزاب و قومیت‌های مختلف در ایران و از جمله استان سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با وجود قومیت‌ها و احزاب مختلف نماد وحدت در جمهوری اسلامی است و این گونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند بین مردم با یکدیگر و مردم با حاکمیت اختلاف ایجاد کند.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: به دنبال سفر ابراهیم رئیسی به استان سیستان و بلوچستان ما شاهد رونق در پروژه‌های عمرانی استان بودیم که این رونق و پیشرفت نتوانست برای دشمنان ما قابل تحمل باشد و آنها سعی کردند تا با این قبیل اقدامات تروریستی شیرینی این پیشرفت‌ها را در کام مردم تلخ کنند.

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم اینگونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند دشمن را به اهدافش در ایجاد اختلاف بین مردم برساند و مردم همانند گذشته وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهند کرد.

۲۱۹۲۱۵

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید