تل‌آویو همزمان با تشدید تظاهرات ضدصهیونیستی در بخش‌های مختلفی از جهان به شهرک‌نشینان درباره سفر به بیش از ۸۰ کشور دنیا هشدار داد.

هشدار تل‌آویو به شهرک‌نشینان درباره سفر به ۸۰ کشور دنیا

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، رسانه‌های اسرائیلی، عصر امروز (دوشنبه)، خبر دادند شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان درباره رفتن به بیش از ۸۰ کشور دنیا هشدار داده است.

براساس گزارش‌ها، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه، استرالیا و برزیل از جمله کشورهایی هستند که برای آن‌ها هشدار سفر درجه دو صادر شده و از شهرک‌نشینان خواسته شده تدابیر لازم را هنگام سفر اتخاذ نمایند.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین برای سفر به کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، قزاقستان، اریتره ازبکستان و قرقیزستان هشدار درجه سه صادر کرده و از شهرک‌نشینان خواسته پیش از سفر به این کشور درباره لزوم این مسافرت به‌خوبی فکر کنند.

این هشدارها در حالی صادر شده است که تظاهرات ضداسرائیلی در نقاط مختلفی از دنیا هر روز در حال شدت گرفتن است. روز گذشته صدها شهروند اندونزیایی در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات برگزار کرده بودند.

ارتش رژیم اسرائیل همچنان به حملات خود علیه غزه ادامه می‌دهد و بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی از جمله هزاران زن و کودک را به شهادت رسانده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید