آیت الله رحیم توکل، عضو مجلس خبرگان گفت: عجیب این است که پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند، پا روی پا می‌اندازد و به دنیا اعتنا نمی‌کند، وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند، دست‌ها را روی پا می‌گذارد، مؤدبانه با امام و رهبری صحبت می‌کند -بیت رهبری پشتی هم نمی‌دهد- بعد می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید.

پوتین به رهبر انقلاب گفت من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید

به گزارش سلام نو به نقل از جماران،  عضو مجلس خبرگان گفت: عجیب این است که پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند، پا روی پا می‌اندازد و به دنیا اعتنا نمی‌کند، وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند، دست‌ها را روی پا می‌گذارد، مؤدبانه با امام و رهبری صحبت می‌کند -بیت رهبری پشتی هم نمی‌دهد- بعد می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید.

 
آیت الله رحیم توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی با اشاره به ریشه اختلافات و تفرقه‌افکنی‌ها توسط اسرائیل گفت: هر که در دنیا بخواهد در بین مسلمان‌ها ایجاد اختلاف، تفرقه و دو دستگی بکند، این دشمن قرآن است. چه به نام صهیونیست یا به نام آمریکا، انگلیس، فرانسه و.... ما با اسم‌های‌شان کار نداریم؛ این الآن دشمن اسلام است. به هرعنوانی که می‌خواهد باشد؛ اگر یکی اصلا یهودی، آمریکایی و انگلیسی هم نباشد، اما دشمن اتحاد اسلام باشد، این فرقش با یک صهیونیست در چیست؟ با او فرقی نمی‌کند؛ هر دو می‌خواهند کمر اسلام را بشکنند، چه با نام یهود، یا بدون نام یهود. عرض کردم که هم رهبر انقلاب و امام فرمودند هرکه بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، این نه مسلمان است، نه شیعه و نه سنی؛ این دشمن دین و قرآن است.
 
وی ادامه داد: عجیب این است که پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند، پا روی پا می‌اندازد و به دنیا اعتنا نمی‌کند، وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند، دست‌ها را روی پا می‌گذارد، مؤدبانه با امام و رهبری صحبت می‌کند -بیت رهبری پشتی هم نمی‌دهد- بعد می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید. کسی که سیاستمدار دنیا است، به رهبری می‌گوید من را به عنون فرزند خودتان قبول کنید! حالا این بچه‌مَچه‌هایی که دو سه ورق سیاسی خواندند، دارند نظر می‌دهند که در چین یا در ایران و یا در آذربایجان چرا چنین کارهایی را می‌کنند. این‌ها نمی‌فهمند، ما چه‌کارشان کنیم؟! از سیاست بی‌خبرند و حالی‌شان نیست که کجا به کجاست.
 
این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه یک بار رهبری فرمودند که دشمن گاهی در ده تا واسطه اهدافش را پیاده می‌کند، گفت: واسطه اول صهیونیسم و آمریکا است، تا می‌رسد به دست این آدم‌های جاهل یا مزدور. حالا این وسط چه کسانی و چه واسطه‌هایی بوده است، این‌ها نمی‌دانند. اما ریشه را هم امام امت و هم رهبری به ما معرفی کرد که آمریکا دشمن است. این را فراموش نکنید؛ در این لابه‌لاها دشمن اصلی را گم نکنید. در خود آمریکا هم، نُه تا لابی صهیونیست است که از آن‌ها خط می‌گیرند. همه این‌ها مهره‌های سوخته‌ای هستند که دارند با آن‌ها بازی می‌شوند و آن نه تا لابی دارند کار می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید