سخنگوی جبهه پایداری گفت: تخلفات رانندگی‌ بچه آقای نوبخت هشت میلیارد شده بود

تخلف رانندگی یک آقازاده ۸ میلیارد است!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی جبهه پایداری گفت: اخیرا ما یک همایشی از سراسر کشور برگزار کردیم که از هزار نفر بیشتر بود. برخی هزار نفر خود را چند برابر می‌کنند. ما ۱۴۶۰ نفر به وزارت کشور اسم داده بودیم که این‌ها می‌تونند رای دهند با کارت ملی و شماره تلفن و الحمدالله جمع پرشوری بود و در سن و راهروها هم نشسته بودند، لذا جا نبود و همه انقلابی بودند و یکدست خوب بود و سخنرانی‌ها جنبه تبیینی داشت.

ائتلاف قرار و مدار سیاسی است و بار منفی دارد یعنی بنشینیم با هم تقسیم کنیم مثلا ۱۰ تا من ۱۰ تا شما لذا اینکه تسهیم کنند و سهم‌دار باشند کاملا ضدارزش است، چون مردم فراموش می‌شوند. کسی اجازه ندارد خلاف خواست مردم اظهارنظر کند چه در مدل وحدت، چه در مدل انتخابات، چه در مدل ارائه لیست و حق ندارد جدای از آرای مردم باشد.

ائتلاف براساس انتخاب اصلح، جلو جلو ما جزو اولین‌ها هستیم. اصلا یک چیز بالاتر بگویم شاید باور نکنید، چون ما یک خرده متفاوت هستیم دیگر. اصلا از پایداری کسی نباشد ائتلاف کنیم که اصلح باشد. آن‌ها هم حاضرند بگویند؟، حاضرند از قوم و خویشی و فرقه‌گرایی بگذرند؟، چون پایداری درست شده برای مصالح مردم.

اگر ائتلاف مبنایش این باشد ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم بیایید همگی تعلق حزبی را کنار بگذاریم و اول بگوییم شایسته‌سالاری، اما الان قلب معنا کردند. می‌گویند اصلح همان خالص‌سازی است.

من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر. دولت از پایداری کمترین یا اصلا استفاده نکرده است مگر در رده‌های که مثلا شهرستانی یا استانی که ما خیلی آمار آن را نداریم، چون نمی‌آییم ارزیابی کنیم ببینیم پایداری چقدر قدرت سیاسی دارد و کجا نفوذ دارد این اصلا کار ما نیست و به درد ما نمی‌خورد.

الان اصلاحات که لیست بدهد خودش می‌داند که توفیقی ندارد. اعتدال و کارگزاران هم لیست بدهند توفیقی ندارند. این‌ها مستقیم و غیرمستقیم در اظهاراتشان است. از آن طرف هم انتخابات است و موقعیت خوبی برای حضور در حاکمیت است. این‌ها آمدند یک مدلی را طراحی کردند که این سه تا بتوانند یک لیست بدهند.

آقای محصولی گفت که خالص‌سازی برای این است که شایسته‌سالاری را زیر سوال ببرند. اصل خالص‌سازی اختراع شده که اصلح را بزنند. اصلح می‌شود شایسته‌سالاری لذا خالص‌سازی را می‌آورند و حالا می‌گویند اصلح یعنی محصولی.

قارون‌های زمانه در دولت روحانی بودند. خانم آقای نوبخت رئیس یا نایب رئیس مناطق آزاد بود و هر ماشینی دلشان می‌خواست می‌آوردند. بچه آقای نوبخت تخلفات رانندگی‌اش هشت میلیارد شده بود. پلیس، ماشینش را خواباند. ۹ تا ماشین دست خانواده‌اش بود. این و نجفی یک اشرافی‌گری در حوزه خود راه انداخته بودند. یک نجفی در دار و دسته ما می‌بینی که بزند زنش را آن‌جوری بکشد. چرا این‌ها بولد نمی‌شود. تیر در تاریکی می‌اندازند که محصولی ثروتش فلان است.

ما نه اینکه بخواهیم ادای ریاضت را دربیاوریم پول مشروع باشد خرج می‌کنیم، اما پول مشروع زیاد پیدا نمی‌شود این را مطمئن باشید. پول مشروع که باد آورده نباشد که بیاید مصرف حزب شود نیست. آقای محصولی از زمان دولت احمدی‌نژاد یک دینار کار اقتصادی نکرده است. خب چقدر دارد مگر؟ بعد خرج‌های عمده را هم ایشان داده است همچنین وی خیریه هم دارد و سه الی چهار هزار نفر را در عید کارت هدیه دویست هزار تومانی و سیصد هزار تومانی می‌دهد. ما که نمی‌آییم این‌ها را تبلیغ کنیم.

اولویت ما لیست واحد است و اولویت دوم ما بالا بردن مشارکت است یعنی لیست جدا بدهیم، ولی افراد اشتراک زیاد داشته باشند. اینکه همه راه‌های بسته شود نامزد مستقل می‌دهیم یعنی ائتلاف منتفی نیست و روی میز است.

به یکی از آقایان در انتخابات یکی از دوره‌های شورای شهر گفتم خودت گفتی که فلانی دزد است پس چرا در لیستتان است؟ گفت اگر آن را حذف کنیم فلانی وحدت را بهم می‌زند گفتم پس دست شما درد نکند داری دزد را می‌آوری که او را حفظ کنی.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید