با حضور وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل بانک مسکن و مدیر عامل شرکت عمرانی اندیشه، ۱۱۰۰ واحد مسکونی ، تجاری و خدماتی در شهر جدید اندیشه افتتاح و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

دکتر سیدعباس حسینی: ما با عزم ملی برای تحقق هدف ملی می کوشیم

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه افتتاح این پروژه با بیان این مطلب که در حال حاضر دغدغه اصلی دولت و مسوولان رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه است گفت: بانک مسکن با حمایت دولت و همراهی بخش خصوصی با همه توان اجرایی و عملیاتی برای رفع این دغدغه می کوشد.

وی افزود: انچه امروز در شهر جدید اندیشه حاصل شده است، نتیجه تلاش شبانه روزی با حمیت و جدیت دولت و بانک برای تامین نیاز مردم است.

مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر این مسئله که تامین مسکن خوب برای مردم، تنها با هم افزایی و همراهی تمامی بخش های اقتصادی و اجرایی ممکن خواهد شد، گفت : انچه مسلم است بانک مسکن امروز با همه ی توان دغدغه مند است تا به وظیفه خود نسبت به مردم و دستور مقام معظم رهبری عمل کند. ما در بانک مسکن با عزم ملی برای تحقق این هدف ملی می کوشیم و از همه بخش های سیاست گذار و اجرایی کشور می خواهیم در این نهضت ملی همراه شوند.

۱۰۰ واحد از این پروژه امروز به همت شرکت سرمایه گذاری مسکن با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه ساخته و افتتاح شده و ۱۰۰۰ واحد دیگر هم تا بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید