دمت اوزدمیر بازیگر سرشناس ترکیه، ویدیوی از او که در حال فارسی صحبت کردن می‌باشد در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار. گرفت.

فارسی حرف‌زدن بامزه بازیگر زن مشهور ترکیه‌ + فیلم / بیوگرافی

به گزارش سلام نو، دمت اوزدمیر متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ در ترکیه؛ بازیگر، مدل و رقصنده است تا پایان مقطع دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از رقص در موزیک ویدیو شروع کرد تا اینکه سال ۲۰۱۵ در ۲۳ سالگی با سریال «بوی توت فرنگی» به اوج شهرت رسید .

این بازیگر مطرح ترکیه ای ۱۷۰ سانتی متر قد و ۵۵ کیلوگرم وزن دارد.

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir) روز ۷ اسفند ۱۳۷۰ در منطقه قوجاایلی شهر ازمیت ترکیه از پدر و مادر مهاجر بلغارستانی متولد شد، مادرش «آیشن شنر» نام دارد کوچک ترین فرزند خانواده است و یک خواهر به نام «دریا» و

یک برادر به نام «ولکن» دارد و بعد از طلاق پدر و مادرش در ۸ سالگی به همراه مادر و خواهرش به استانبول نقل مکان کردند.

دمت اوزدمیر خواهرم با مرد ثروتمندی ازدواج کرده بود، اما این کمکی به ما نکرد، مجبور شدیم از شکممان بزنیم تا اینکه یک روز پول ما تمام شد با مادرم نشستیم، داشتیم فکر می‌ کردیم که چه کنیم.،

من ۱۶ ساله بودم و ناگهان تصمیم گرفتم وارد رقصندگی شوم اما قدم کوتاه و وزنم ۶۳ کیلوگرم بود به من گفتند باید ۵۱ – ۵۲ کیلو باشم وگرنه نمی توانم برقصم، سخت کار کردم و هر روز فقط با خوردن سالاد و پیلاتس در ۱ ماه ۱۱ کیلو وزن کم کردم.

سال ۲۰۱۳ در ۲۱ سالگی با بازی در سریال درام «من یک راز به شما میدهم» Sana Bir Sır Vereceğim در نقش آیلین اولین بار در قاب تلویزیون حاضر شد.

او سپس سال ۲۰۱۴ در سریال تاریخی «سعید و شورا» Kurt Seyit ve Şura در نقش آلینا به هنرنمایی پرداخت.

دمت اوزدمیر سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu) در نقش اصلی به شهرت رسید و پس از آن سال ۲۰۱۶ در سریال درام «شماره اتاق ۳۰۹» درخشید.

سال ۲۰۱۸ با بازی در سریال کمدی و عاشقانه «عطر عشق» در نقش صنم در کنار بازیگر مطرح ترکی جان یامان به شهرت رسید و جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد .

او همچنین سال ۲۰۱۹ در سریال «سرنوشت من» در نقش زینب ایفای نقش کرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید