یک پزشک آمریکایی که در یکی از معتبرترین کلینیک‌های این کشور مشغول کار است به خاطر به دست آوردن بیمه عمر همسرش او را به طرز عجیبی به قتل رساند.

قتل یک زن توسط همسرش به خاطر ۵۰۰ هزار دلار/جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رسانه‌های عربی به نقل از نیویورک‌پست خبر دادند، کانور پومن پزشک ۳۰ساله آمریکایی که به عنوان پزشک و متخصص سم‌شناسی در بیمارستان معروف مایو کلینیک آمریکا مشغول به کار بود برای آنکه بیمه عمر همسرش را به دست آورد او را به صورت تدریجی و با استفاده از تخصص خود مسموم کرد.

پومن ۳۰ ساله که ساکن ایالت مینه‌سوتاست، متهم به قتل درجه ۲ همسر ۳۲ ساله‌اش پتی پومن است که در داروخانه همان بیمارستان مشغول کار بود.

خانم پومن روز ۱۶ آگوست گذشته به دلیل درد شدید گوارشی در بیمارستان سنت ماری مایو کلینیک بستری شد؛ این زن آب بدنش را از دست داده بود و همه علائم نشان از مسمومیت غذایی او داشت.

اما بعد از مدت کوتاهی حال بیمار وخیم‌تر شد، مشکلات قلبی و ریوی هم به عوارض بیماری‌اش افزوده شد، تا بعد از چهار روز فوت کند.

در این بین آقای کانور تمام تلاش خود را برای عدم تشریح جسد همسرش به کار بست و حتی در آگهی ترحیم ادعا کرد او از یک بیمار نادری رنج می‌برده و از این رو خواستار سوزاندن فوری جسد همسرش شد.

با این حال یکی از نزدیکان این خانواده به پلیس خبر داد ازدواج این دو به دلیل خیانت‌های شوهر در آستانه فروپاشی بوده و به دلیل بدهی‌های زیاد کانور، همسرش مدتی قبل حساب بانکی خود را از او جدا کرده بود.

همین اطلاعات کافی بود تا کارآگاهان به دکتر پومن مظنون شوند و به‌تدریج سرنخ‌های قتل را کشف کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید