مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش ویدیویی از حضورش در کنسرت علی زندوکیلی که با او همخوانی می‌کند منتشر کرد.

همخوانی زیبای مریم امیرجلالی با علی زندوکیلی در کنسرت + فیلم

به گزارش سلام نو، مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته حسابداری می باشد که اولین بار در ۴۷ سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال «خانه به دوش» به اوج شهرت رسید.

امیرجلالی قبل از انقلاب بعنوان حسابدار در وزارت بازرگانی استخدام شد تا اینکه بعدا در انتشارات خوارزمی مدیر مالی بود تا اینکه سال ۱۳۷۸ بازنشسته شد.

مریم امیرجلالی: بطور اتفاقی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۴۷ ساله بودم بازیگر شدم، ماجرا هم از این قرار بود که طبقه اول ساختمان ما لوکشین نخستین فیلم بهمن زرین پور بود من که زیاد برای تماشا به آنجا می رفتم برای ابراز ارادتم

به آقای علی نصریان ، برزو ارجمند و زیبا بروفه که بازیگر آن کار بودند کیک می پختم و می بردم یک روز آقای نصیریان ازم پرسید چه شغلی داری که گفتم در انتشارات خوارزمی مشغولم که ایشان با هماهنگی آقای زرین پور، من

را به لوکشن دعوت کردند و بعد از چند تمرین جلوی دوربین رفتم.

مریم امیرجلالی برای دومین بار سال ۱۳۷۵ با سریال «تهران ۱۱-۵۹۵ ج ۴۸» به کارگردانی مرضیه برومند جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۸۱ با «پشت کنکوری ‌ها» پنجمین تجربه بازیگریش را بدست آورد.

اما شهرت ایشان از سریال «خانه به دوش» در سال ۱۳۸۱ به کارگردانی رضا عطاران و در نقش ناهید شروع شد.

مریم امیرجلالی قبل از انقلاب ازدواج کرده که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام هدیه است که ساکن خارج از کشور بوده و دو نوه هم دارد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید