عکس جدیدی از نعیمه نظام دوست در فضای مجازی منتشر شد که که شایعه تصادف خانم بازیگر را به میان کشید.

جزئیات ماجرای تصادف نعیمه نظام دوست
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،عکس عجیبی از نعیمه نظام دوست در فضای مجازی منتشر شد که شایعه تصادف خانم بازیگر را به میان کشید اما گفته می شود که این عکس قدیمی بوده و شایعه تصادف صحت ندارد.

نعیمه نظام دوست

شغل دوم نعیمه نظام دوست

هشت سالی است که «نعیمه نظام‌دوست» در پایان هر فصل، برای خودش مزون جمع و جوری دایر می‌کند تا علاوه بر سرگرمی، بتواند از راه فروش لباس‌هایی که خودش از تولیدی‌ها و خیاط‌های داخلی می‌خرد، درآمد داشته باشد.

«درباره‌ی لباس‌هایی که باید برای راه‌اندازی مزون تهیه کنید بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید. لباس‌ها باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشند، رنگ‌شان جذاب و متفاوت باشد، تعدادی لباس مد روز داشته باشید و تعدادی لباس که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.

مسئله‌ی دیگر، پیدا کردن فردی است که اجناس با کیفیت و خوب را با قیمت مناسب به شما می‌فروشد. اگر غیر از این باشد ممکن نیست بتوانید سود کنید».

او مزون‌داری را به عنوان شغل دوم انتخاب کرده و دوست دارد آن را ادامه دهد: «بازیگری بیشتر از این‌که یک شغل باشد، علاقه است. همه می‌دانند که در این حرفه، امنیت شغلی وجود ندارد. یعنی شما امروز کاری در دست دارید و ممکن است بعد از آن چند سال بیکار باشید. از این رو تصمیم گرفتم در این حرفه کسب و کاری برای خودم دست و پا کنم. با همراهی یکی از دوستانم فروش لباس، کیف و کفش را آغاز کردم. پس از آن تصمیم گرفتم در هر فصل، یک مزون برگزار کنم، آن هم فقط به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید