پرسپولیس با حضور در رتبه دوم گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا و با کسب ۷ امتیاز همچنان شانس صعود دارد اما باید مقابل النصر به تساوی یا برد دست یابد.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شانسی دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، سه مسابقه بعدی پرسپولیس بعد از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ در لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و سرخ‌ها باید در خانه النصر به مصاف این تیم بروند.

در حال حاضر النصر با ۱۲ امتیاز تیم صدرنشین است و پرسپولیس ۷ امتیاز دارد. پرسپولییس برای صعود نیاز دارد تا حداقل ۱۰ یا حتی ۱۱ امتیاز به دست بیاورد و از دو بازی بعدی خود سه یا چهار امتیاز نیاز دارد چرا که فقط سه تیم دوم از گروه‌های پنجگانه غرب به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.

با این شرایط پرسپولیس نیاز به برد یا مساوی مقابل النصر دارد اما حریف پرستاره عربستانی که هر چهار بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشته بر خلاف انتظار با تمام قوا به میدان خواهد آمد. واقعیت اینکه به لحاظ ریاضی هنوز شانس صدرنشینی پرسپولیس با ۱۳ و دوم شدن النصر با همان ۱۲ امتیاز وجود دارد و به همین خاطر یاران رونالدو در بازی با پرسپولیس هم با تمام قوا به میدان می‌روند تا صدرنشینی خود را قطعی کنند و احتمالا مقابل استقلال تاجیکستان در هفته ششم با قطعی شدن صدرنشینی‌شان با نفرات ذخیره به میدان خواهند رفت.

پیش از این گفته می‌شد شاید النصر در بازی با پرسپولیس با نفرات ذخیره‌اش به میدان بیاید اما شرایط جدول به گونه‌ای است که این تیم عربستانی از آخرین بازی خانگی خود نیز برد می‌خواهد تا با ۱۵ امتیاز صعودش به عنوان صدرنشین را قطعی کند و اینطوری کار پرسپولیس حتی برای گرفتن یک مساوی سخت خواهد شد هر چند حتی شکست النصر نیز در خانه‌اش دور از ذهن نیست.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید