هتل های استخردار استانبول در بین گردشگران این شهر زیبا، بسیار محبوب است. اقامت در یک هتل استخردار در استانبول، لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تجربه اقامتی مفرح در بهترین هتل های استخردار استانبول

وجود استخرهای سرپوشیده و یا استخرهایی که در فضای باز قرار دارند و همچنین جکوزی حرفه‌ای، از مزیت‌های اقامتی مهیج و به یادماندنی هتل محسوب می‌شود. در صورتی که قصد سفر به شهر شگفت‌انگیز استانبول را دارید، می‌توانید با انتخاب یک هتل استخردار استانبول، لذت سفر خود را دوچندان کنید. با توجه به استقبال زیاد گردشگران برای تجربه اقامتی آسوده و مفرح، در این مطلب به معرفی بهترین هتل های استخردار استانبول می‌پردازیم.

لیست بهترین هتل های استخردار استانبول

توریست‌هایی که برای گذران تعطیلات و اوقات فراغت به استانبول سفر می‌کنند، دوست دارند از تک تک لحظات خود برای تفریح و خوش گذرانی بهره ببرند؛ به همین دلیل است که بیشتر گردشگران به دنبال هتل‌هایی هستند که امکانات تفریحی متنوعی ارائه می‌دهند. انتخاب هتل استخردار استانبول برای اکثر گردشگران جذاب است، چراکه بعد از گشت‌وگذار در شهر می‌توانند با شنا و آب‌تنی در استخر هتل، خستگی یک روز پرماجرا را از تن بدر کنند. جالب است بدانید که اکثر هتل‌های ۵ ستاره استانبول، دارای استخر هستند و به این شکل برای تجربه لحظاتی خوش در کنار دوستان یا اعضای خانواده، بهترین گزینه محسوب می‌شوند. برای رزرو هتل‌های استخردار در طول سفر به استانبول، بهتر است لیست زیر را به خاطر بسپارید:

هتل کاخ هفت تپه و اسپا (Seven Hills Palace & Spa)

یکی از معروف‌ترین هتل های استخردار استانبول که در منطقه اروپایی شهر واقع شده است، هتل کاخ هفت تپه و اسپا نام دارد. این هتل زیبا و مجلل، در محله سلطان محمد قرار دارد که به نام سون هیلز پالاس نیز معروف است. در این هتل ۵ ستاره، یک استخر روباز بزرگ وجود دارد که بهترین گزینه تفریحی برای روزهای گرم و آفتابی استانبول محسوب می‌شود. موقعیت مکانی استخر هتل کاخ هفت تپه و اسپا، به گونه‌ای است که یک فضای دنج و مناسب برای شنا و حمام آفتاب را فراهم کرده است. بعد از گذراندن ساعاتی خوش و لذت‌بخش در استخر این هتل، می‌توانید سری به رستوران بزنید و از خوردن غذاهای دلچسب ترکی و بین‌المللی لذت ببرید.

هتل کاخ هفت تپه و اسپا؛ زیباترین هتل استخردار استانبول
هتل کاخ هفت تپه و اسپا؛ زیباترین هتل استخردار استانبول

هتل کنراد بسفروس (Conrad Istanbul Bosphorus)

یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل های استخردار روباز استانبول، که در منطقه بشیکتاش واقع شده است، هتل کنراد بسفروس نام دارد. این هتل لاکچری، در مرکز شهر واقع شده و به مراکز اصلی و جاذبه‌های گردشگری استانبول دسترسی خوبی دارد. هتل کنراد بسفروش با امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیری که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، جوایز بین‌المللی زیادی دریافت کرده است. با اقامت در این هتل زیبا و شگفت‌انگیز می‌توانید از استخر سرپوشیده و یا روباز استفاده کرده و لحظات خوشی را در محل اقامت خود سپری کنید. رستوران، مرکز اسپا، زمین تنیس و اتاق‌هایی با منظره‌ای از تنگه بسفر از مزیت‌های اقامت در هتل کنراد بسفروس محسوب می‌شوند.

هتل کنراد بسفروس؛ یکی از هتل های استخردار استانبول
هتل کنراد بسفروس؛ یکی از هتل های استخردار استانبول

هتل چراغان (Ciragan Palace Kempinski)

هتل قصر چراغان، یکی دیگر از بهترین هتل های استخردار استانبول محسوب می‌شود که فضایی مجلل و امکانات بی‌نظیری دارد. اگر جزو کسانی هستید که از دکوراسیون سنتی و تاریخی لذت می‌برید، این هتل بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود؛ چراکه فضای داخلی و اتاق‌های آن دارای چیدمانی تاریخی است. هتل چراغان، یک حیاط بزرگ دارد که برای گشت‌وگذار و تفریح بسیار مناسب است؛ همچنین وجود یک استخر روباز در این هتل، آن را به بهترین و خاطره‌انگیزترین هتل استخردار در استانبول تبدیل کرده است و اقامت در آن لحظات شیرینی را برای هر گردشگری رقم می‌زند.

هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim)

اگر قصد دارید هتل های استخردار سرپوشیده استانبول که امکانات و خدمات فوق‌العاده دارند را، برای اقامت خود در طول سفر انتخاب کنید، بهتر است از هتل مارمارا تکسیم غافل نشوید. این هتل زیبا و مجلل که در میدان تکسیم واقع شده است، از هتل های ۵ ستاره و استخردار استانبول محسوب می‌شود. واحدهای اقامتی این هتل، چشم‌اندازی از تنگه بسفر را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشند. پرطرفدارترین بخش هتل مارمارا، استخر روباز آن است که در محوطه‌ای بزرگ و مناسب قرار دارد که می‌توانید با شنا در آن، لحظات خوشی را در روزهای گرم و آفتابی سپری کنید. وجود مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، رستوران و ... این هتل را به یکی از بهترین هتل استخردار در استانبول تبدیل کرده است.

هتل مارمارا تکسیم؛ بهترین هتل استخردار در استانبول
هتل مارمارا تکسیم؛ بهترین هتل استخردار در استانبول

رزرو هتل های استانبول با امکانات تفریحی شگفت انگیز

اگر هنگام رزرو هتل های استانبول به دنبال بهترین و شیک ترین هتل هستید، باید به سراغ هتل های ۵ ستاره بروید. این هتل ها براساس جدیدترین و مدرن ترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری دنیا در فضایی لوکس بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را ارائه داده و اقامتی به یادماندنی را فراهم می کنند. قیمت هتل پنج ستاره به عنوان هتل های لوکس استانبول بالاتر از سایر هتل ها می باشد و رزرو این هتل برای افرادی مناسب است که در سفر به ترکیه از نظر مالی هیچگونه محدودیتی ندارند.

در صورتی که قصد دارید در یکی از هتل های استخردار استانبول اقامت داشته باشید، می‌توانید برای مشاهده تمام هتل‌های استخردار این شهر، مشاهده امکانات و خدمات مختلف هر کدام از آن‌ها و بررسی قیمت واحدهای اقامتی، به سایت اقامت۲۴ مراجعه کنید. این سامانه مجهز، حرفه‌ای و باسابقه، به شما در تجربه اقامتی به‌یادماندنی و متفاوت در شهر زیبا و گردشگری استانبول کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت سایت اقامت۲۴ را جستجو کنید و به‌صورت آنلاین، بهترین و مناسب‌ترین هتل را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب و رزرو کنید.

کلام آخر

شهر استانبول، با جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوان و هتل‌های لوکس و مجلل شناخته می‌شود. بسیاری از گردشگران این شهر رویایی و شگفت‌انگیز، برای تجربه اقامتی مفرح و به یادماندنی به دنبال رزرو هتل های استخردار استانبول هستند. به این شکل بعد از گشت‌وگذار در این شهر زیبا و گذراندن یک روز پرماجرا، می‌توانند در استخر هتل، خستگی را از تن بدر کنند. اگر شما نیز برای تعطیلات خود، قصد سفر به ترکیه را دارید، بهتر است یکی از بهترین هتل استخردار استانبول را انتخاب کنید. این کار، امکان تجربه سفری مهیج و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به استقبال زیاد گردشگران برای داشتن اقامتی متفاوت، در این مطلب به معرفی لیست هتل استخردار در استانبول پرداختیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام این هتل هایی که معرفی کردین فقط هتل های 5 ستاره هستن و خیلی گرونن. میشه یک سری هتل های 3 ستاره یا 4 ستاره که هم استخر دارن و هم قیمت مناسبی دارن رو معرفی کنین؟
  • شایان IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام این هتل هایی که معرفی کردین فقط هتل های 5 ستاره هستن و خیلی گرونن. میشه یک سری هتل های 3 ستاره یا 4 ستاره که هم استخر دارن و هم قیمت مناسبی دارن رو معرفی کنین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید