سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند اما باید قبول کرد بازیکنان استقلال بهتر بودند.

واکنش نکونام به ممنوعیت فعالیت بازیکنان استقلال در فضای مجازی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پایان بازی با تراکتور که با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی به اتمام رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول از همه دوست دارم پیروزی تیم نوجوانان ایران را مقابل برزیل در جام جهانی تبریک بگویم. اتفاق بزرگی رقم خورد. اینکه نوجوانان ایران توانستند تیم بزرگ و پرافتخار برزیل را شکست دهند شایسته بهترین تمجیدها هستند. آنها آینده‌های فوتبال ایران هستند و تمام تمرکز و برنامه‌های ما باید روی آنها باشد تا بتوانند آینده فوتبال ایران را بسازند.

وی درباره بازی استقلال و تراکتور افزود: دو تیم عملکرد خوبی را در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتند اما باید قبول کرد بازیکنان استقلال بهتر بودند و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتند، رسیدند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: شروع خوبی داشتیم و در دقیقه سوم می توانستیم به گل برسیم اما موفق نشدیم. برنامه خوبی برای گلزنی داشتیم و هدفمان این بود که نیمه اول به گل برسیم که خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

نکونام افزود: در نیمه دوم بازی با تراکتور روی ضدحملات می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم. بازیکنان استقلال از جان مایه گذاشتند. باید از هواداران استقلال تشکر ویژه‌ای داشته باشم که فضای عالی را رقم زدند. بابت اینکه هواداران استقلال شاد به خانه‌هایشان رفتند خوشحالم و دوست دارم در ادامه راه باز هم آنها را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم پاسخ حرف‌های قبل از بازی پاکو خمس(سرمربی تراکتور) را بدهم. او مربی خوب و بین‌المللی است. تمرکر ما روی کار خودمان است و درگیر حاشیه‌ها نمی‌شویم.

سرمربی استقلال کیفیت فنی بازیکنان این تیم را ستود و اضافه کرد: بازیکنان استقلال کیفیت فنی بالایی دارند و به خوبی از کناره‌ها سانتر می‌کنند. سعی می‌کنیم در این بخش بهترین عملکرد را داشته باشیم و به حریف ضربه بزنیم. وقتی بازیکنان بلند قامت داریم باید در ضربات ایستگاهی توپ‌های خوبی را بفرستیم.

نکونام درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال در ضد حملات عجول هستند نیز گفت: تراکتور یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های ایران است و کیفیت خوبی را در زمین به نمایش می‌گذارد. ما سعی کردیم از بالا تیم را پرس کنیم، البته در ضربات آخر کم دقت بودیم و برای رسیدن به گل هم عجله داشتیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا در این بخش بهتر شویم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در واکنش به سوالی درباره ممنوعیت فعالیت بازیکنان استقلال در فضای مجازی گفت: اسرار ازل را نه تو دانی و نه من! همه چیز درون خانوادگی است و نیازی نیست الان درباره آن صحبت کنم.

وی درباره عملکرد گوستاوو بلانکو و گلزنی او مقابل تراکتور نیز گفت: بلانکو بازیکن خوب و باکیفیتی است. کارایی او خیلی بیشتر از اینهاست و به طور حتم در هفته‌های آینده بهتر می‌شود.

سرمربی استقلال همچنین افزود: دفاع تیمی استقلال تمرکز بالایی دارد. برای هر بازی شرایط خاصی داریم و سعی می‌کنیم روی برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ایم، تمرکز کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی ۲ بر یک آبی‌ها و تداوم صدرنشینی این تیم به پایان رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید