رئیس پارلمان روسیه امروز گفت که کشورهای غربی درک کرده‌اند که اوکراین حتی با حمایت نظامی و مالی ناتو هم نمی‌تواند در برابر روسیه پیروز شود.

مسکو: اوکراین با حمایت نظامی ناتو هم پیروز نمی شود

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، با گذشت ۶۲۰ روز از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس و شروع جنگ اوکراین با این کشور، رئیس پارلمان روسیه از باور غرب به شکست خوردن کی‌یف خبر داد.

«ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که کشورهای غربی درک کرده‌اند که اوکراین حتی با حمایت نظامی و مالی ناتو هم نمی‌تواند در برابر روسیه پیروز شود.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ولودین در این‌باره توضیح داد: «امروز برای کشورهای اروپایی و خود آمریکا مسجل شده که علی‌رغم حمایت ناتو، رژیم کی‌یف نمی‌تواند در میدان نبرد روسیه را شکست دهد».

وی اظهار داشت که «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین برای بسیاری از غربی‌ها در حال تبدیل شدن به یک «سیاستمدار سمی» است و سرنوشت او به عنوان یک عروسک خیمه‌شب‌بازی غیرقابل تردید است.

طبق این گزارش، رئیس پارلمان روسیه تصریح کرد که این امر به‌ویژه در شرایطی مشخص می‌شود که رژیم کی‌یف به خاطر قدرت خود صدها هزار شهروندش را به کام مرگ کشانده و استقلال کشورش را چوب حراج زده است.

به نوشته اسپوتنیک، ولودین همچنین افزود: «در این شرایط، مردم غیرنظامی نمی‌خواهند بجنگند و برای نازی‌ها و مقامات فاسد جان خود را از دست بدهند. رژیم خون‌ریز کی‌یف، برای باقی ماندن در قدرت، همچنان مردمش را به مرگ حتمی می‌فرستد».

پیش از این، زلنسکی که متوجه قریب‌الوقوع بودن شکست خود در جنگ با مسکو شده، به کشورهای غربی نسبت به حمله ادعایی روسیه به یکی از اعضای ناتو هشدار داد و خواستار دریافت بیشتر سامانه‌های پدافند هوایی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید